(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimseler gelmemiş bu sayfaya şairim, Uğur böceğine rağmen kimbilir? ben bile geç kalmışım, 06 Mayıs'da aynı konuyu işlememe rağmen...Unutmadık, unutmayacağız, yüreğine sağlık, sevgilerimle...
sevgili unalan öncelikle ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler. evet çok fazla ziyaret olmadı ama üç fidanın hatırlanması için iyi bir şiir oldu. yönetimin de uğur böceği vererek bunu ödüllendirmesi de beni mutlu etmiştir. tekrar teşekkürler.
1960 Mayısı da üç güzel insanın canına mal olmuştu. Nice hain tuzaklar ve kurgular güzel ülkemizin 150 yılına mal oldu. Son 70 yılda peşi sıra oluşturulan sağ-sol, alevi-sünni, türk-kürt, laik-antilaik vs tuzaklar sayısız insanımızın canına kıydı ülkemizi süper güç yapabilecek ekonomik kaynakların heba olmasına yol açtı. Birileri de bu arada saltanatlarını yürüttü. Çünkü hainler herzaman puslu havayı sever. Bu gün artık bütün pislikler ortaya saçılmakta. Tezgahlar ayan beyan. Halkımıza düşen, ideolojik körlüklerden kurtulup gerçeği görmek ve bir daha aynı oyunlara gelmemek. Ayrımsız tüm değerleimize sahip çıkmak. Ve inadına kardeş olmak.
mugurtan tarafından 5/6/2010 3:32:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
aydınlık bir geleceğe
ışık oldu üç fidan
unutmaz bu halk sizi
Gezmiş, Aslan ve İnan
Dar ağacında üç fidan
Gezmiş, Aslan ve İnan
asanlar çoktan unutuldu
onlar hep yaşayacak olan
.......tebrikler şair:):)