Tadım tuzum benim çok tatlı guzum. Ömrün iman dolu olsun pek uzun. Uğramasın sana gam ile hüzün.. Seviyorum seni Hoş geldin guzum.
MEVLAM ana baba ile büyütsün. Dikensiz yollarda mutlu yürütsün. Anne kucağında rahat uyutsun. Seviyorum seni Hoş geldin guzum.
Nasibin kısmetin hep güzel olsun. Kalbine sevgiler güzellik dolsun. Mutlu bir yuvan beş çocuğun olsun. Seviyorum seni Hoş geldin guzum.
Adın ile uygun hep olgun yaşa. Senden kimse zarar görmesin haşa. Ateşe el vurma var iken maşa. Seviyorum seni Hoş geldin guzum.
Kim olduğunu hiç unutma sakın. ALLAH yollarını hep etsin yakın. Mizan bilmezlere tavrını takın. İşin, haram malın olmasın sakın. Lütfunu ALLAHIM bol versin AMİN. Hasret .26.12.2012.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞ GELDİN GUZUM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞ GELDİN GUZUM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bende bütün yüreğimle amiin diyorum beni bu mısralar bir yerlere alıp götürdü her dönemin ayrı bir heyecanı ayrı bir güzelliği var şimdi torun seviyor torun özlüyoruz tebrikler teşekkürler selamlar
Çok teşekkür ederim değerli hocam.Mevlana hz.leri derki aynı dili konuşanlar değil aynı duyguyu paylaşanlar anlaşır.der biz sizinle aynı duyguyu paylaşıyoruz sanıyorum.Gerçekten çok başka bi duygu Şükürler olsun MEVLAYA.Selamlar saygılar..