yağmur sebepsiz değildir bulutlar gözlerinden havalanır pamuk yumağı ellerin göğsünde çifte kumrular güvercinler yuvalanır sıcaklığıyla gezinir yüreğil o dağ senin bu dağ benim yağdın işte bir güz günü...
kaşından kirpiğinden gözbebeğinin elâsından ebr-u nisan ikliminde tomurcuk güllerin hasından sağdım ceylan bakışlarını, doymadı suya toprak bekle kara kışlarını bekle kar akışlarını...
perdeleyince güneşi bulut damarımda ince ince soğuk hiç bir kuşun sebepsiz değildir ölümü erken dıştan görünmez yara içten içe kurşun sıcağındayken dokunuşun zehirler kanımı kurşun...
şair ağlar; boynunda ilmeği aşkın yaprak solgun, yürek yorgun rüzgâr soğuk, savrulur dal ölmez isem nâr ağacım aşkın boynundadır vebal, uzarsa boyu sevdamın sebebsiz değil gülde diken ne kadar uzağa gidersen o kadar köklenirsin içimde sökemez yüreğimden seni hiç kimse...
Şaban AKTAŞ 17.10.1999
Resim:Texas Academy of Figurative Art Between the Eternities. oil on canvas by Ron A. Cheek
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
her dem şiir okumanın keyfiyle kutluyorum sevi dolu yüreğinizi hayata kattığınız cümle güzellikleri iyi ki varsınız Şaban hocam..:) sevgim saygım selamlarımla..