Yoksun? Aradığımda yanı başımda Bir masal gibisin okuyamadığım, Erişilmez dağların arkasında varlığın Ayrılık türküsüyle hasret yüklüyorsun durmadan Gam değil mahmur gözlüm!.. Sen düşünme yeter ki, Yüreğini bırakıp gittin ya, öyle bahtiyarım ki bilemezsin Nefesini duyuyorum dokunacak kadar mesafemiz Gülümseyen gözlerin vurgun, aşka davet ediyor. Duygularla ördüğüm mekânda kadim yerin Adını anmadığım saniyeler dolmasın Sensiz yaşam anlamsız Bir gün ömrüm, olmasın!..
Gönlümün... Maşukusun ey canan!.. Merhemisin dikiş tutmaz yaramın Yönümü aydınlatan, geceme doğan yıldız Benden bir ben yarattın yaşıyorken yapayalnız. Sevdamı anlatamaz sana, kifayetsiz kalır kelimeler Mavilerden dem çekerim maralım, gökyüzüyle konuşurken Kavgalarım sevgimdendir, akarsuyum sana karşı Dizginlenmez tutkuların dalgasında yüzüyorum Can selamın gelmeyince dolaşırım Per perişan Dertleştirme boynu bükük, duvarlarla Bilesin ki yokluğunda sıkılırım. Titrettiğin yüreğimi Sensiz koyma Yıkılırım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUYGU PINARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUYGU PINARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hep caglasin sevgi pinarimiz siirlerle... ask dolu harika bir siir okudum sair kaleminizden kutluyorum yazan yuregi,cok degerli ozanim sevgi sunumlarimla
Yoksun? Aradığımda yanı başımda Bir masal gibisin okuyamadığım, Erişilmez dağların arkasında varlığın Ayrılık türküsüyle hasret yüklüyorsun durmadan Gam değil mahmur gözlüm!.. Sen düşünme yeter ki, Yüreğini bırakıp gittin ya, öyle bahtiyarım ki bilemezsin Nefesini duyuyorum dokunacak kadar mesafemiz Gülümseyen gözlerin vurgun, aşka davet ediyor. Duygularla ördüğüm mekânda kadim yerin Adını anmadığım saniyeler dolmasın Sensiz yaşam anlamsız Bir gün ömrüm, olmasın!..
Sevda dolu ne güzel eserdi okudum, Yüreğine kalemine sağlık üstadım , Beğendim ve haz alarak okudum......... Yürek sesin hep çağlasın........ Saygılar selamlar
Adını koyamadığımız,tarif edemediğimiz nice duygular yaşatır sevgili ondandır duygu pınarı oluşları. Serbest şiir de yakışmış kaleminize beğeniyle okudum sevgili dost kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Ne kadar güzel bir şiir. Dizeler şekil olarak piramite benzetilerek ilginç bir yazı görselliği de katılmış. Sitem, hüzün, sevgi ifadeleri çok belirgin. Kendini okutan başarılı bir şiir. Çokça taktirlerimi bırakıyorum ve ayakta alkışlıyorum... Selamlarımla...
Dertleştirme boynu bükük, duvarlarla
Bilesin ki yokluğunda sıkılırım.
Titrettiğin yüreğimi
Sensiz koyma
Yıkılırım...
TOPRAĞIM BENİM,DUYGU PINARIDIR BİLİRİM.