(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİN YILLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİN YILLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimseyi rahatsız etmeyen, tam tersine herkese müzik ve sanat zevki kazandıran zekice şiirler. Uzun zamandır sayfanıza gelmemiştim. Biliyordum çok şey kaçırmış olacağımı. Baştan geriye doğru okuyacağım artık. Başka çare yok. Çünkü hiçbir şiirinizi kaçırmayı düşünmüyorum. Saygılar sunarım....
Hepinizi bağışladım Yaşınızı silin yıllar Benden yana helâl olsun Gidin yıllar, gidin yıllar
Verdiğiniz yeter bana Can kattınız, köhne cana Saçımdaki beyazlara Aldırmayın, gidin yıllar
Bir kıyıda dururum ben Anılarla uyurum ben Nasıl olsa olurum ben Gidin yıllar Gidin yıllar
......Yıllarla helallaşıp yol vermek anlamlıydı aslında. Kendinle barışık olup yaşama kafa tutmaktır bence. " Ben ak düşmüş saçlarımla bile seninle baş ederim." deyip, yaşama ve tüm koşullarına meydan okumaktır aslında. Bilmem yanılıyor muyum üstat? .....Okuması keyif veren anlam dolu dizeleri yazan kalemi kutluyorum. ....SAYGILARIMLA KALIN, HEP SAĞLIKLI VE MUTLU KALIN. ....GÜZEL PAYLAŞIMLARA.............
Saygılar sunarım....