Bu dünyada teselli olarak kulağımın arkası kaldı sanıyordum. Hayret, bekareti çoktan kaybetmiş bizim kepçeler.
Sevdiğim bu gece hayli perişanım ben Aslında epey de pişmanım ben Kaç öküz, çalıp çırptı da mir-i maldan Hala şaşkınlık içindeyim ben
Aklandı Paklandı trilyonlar bile Gözümüze soka soka yapıldı hile Kaç öküz kendini insan sandı Kaç insan kendini parçaladı Vallahi ben öküzüm diye
Uyananın ciğeri yanmıştır Bilirim zordur sindirmek Bazıları ise alışkındır Onlar için çocuk oyunudur mideye indirmek
Din için Devlet için Ulusal değerler için Şu gözünü sevdiğimin millet için çalıp çırpmışlardır İnanın yoktur bir suç ve günahları Onlar yemese başkaları yiyecektir Zaten onlar da yemese çürüyüp gidecektir
Meşhur söz değil mi dostlar Devlet malı deniz Yemeyen keriz
Belki sizler de kınayacaksınız Yine de öfkenize hakim olunuz Lütfen biraz insaflı olsun küfürleriniz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNEN ÖYLE İŞTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNEN ÖYLE İŞTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muzaffer beyciğim, bu şiirleri ben yazmıyorum ki? Altmış yıldır seyrettiğim siyasilerimiz, bürokratlarımız yani bulunmaz hint kumaşı olan vatan evlatlarımız yazıyor. Ben belki de kağıda geçiriyorum. Oysa yalanlanmayı ne kadar isterdim. İlginize ve katkı sunan yorumunuza en içten teşekkürlerimi gönderiyorum. Unutmadan o güzellik ve temizlikler sizin kişiliğinizin yansımasıdır. Sevgiyle ve sevdikleriniz ile nice yıllara... Esenlikler içinde...
Hımmmm... Bu sefer sanatsal olduğu kadar da siyasal. Geneli hedef alıyor kabul ediyorum. Bu bakımdan kendi tarafıma söylendiğini düşünmüyorum. "Devlet malı deniz, yemeyen keriz" diyenler ise kim olursa olsun, tarafı ne olursa olsun, hepsine lanet olsun! Bu tür ucuz karakterler Türkiye'yi geriye götürüyorlar. Helal-haram demeden bulursa yutuyorlar. Allah bizi bu tiplemelerden uzak etsin! Wesselam.
"Devlet malı deniz, yemeyen keriz" diyenler ise kim olursa olsun, tarafı ne olursa olsun, hepsine lanet olsun! Bu tür ucuz karakterler Türkiye'yi geriye götürüyorlar. Helal-haram demeden bulursa yutuyorlar. Allah bizi bu tiplemelerden uzak etsin! Wesselam.
Bence bu dizelere yazılabilecek en güzel yorum idi. Bizler devlet malında saçı bitmedik yetimin hakkı vardır, diye öğrendik. Ve Allaha şükür elimizin altındakine el uzatmadık. Çünkü o millete ait idi. Yorumunuz duygulandırdı Emrullah bey. Çok teşekkür ediyorum. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
darası olmayanın ederide olmaz diyeceğim ama bu zamanda zor bu aralar terziler kılıf dikmekten yoruldu minarelere saygılarımdasınız anlamlı ve güzeldi kutlarım yürek sesinizi..
Aynen katılıyorum. Çünkü devlet malında, henüz saçı bitmemiş sabilerin hakkı olduğu inancındayım Murat bey. İlginize ve değerli yorumunuza çok teşekkür ederim. Nice paylaşımlara ve yıllara... Esenlikler içinde...
Sevdiğim bu gece hayli perişanım ben Aslında epey de pişmanım ben Kaç öküz, çalıp çırptı da mir-i maldan Hala şaşkınlık içindeyim ben
Aklandı Paklandı trilyonlar bile Gözümüze soka soka yapıldı hile Kaç öküz kendini insan sandı Kaç insan kendini parçaladı Vallahi ben öküzüm diye
Uyananın ciğeri yanmıştır Bilirim zordur sindirmek Bazıları ise alışkındır Onlar için çocuk oyunudur mideye indirmek
Din için Devlet için Ulusal değerler için Şu gözünü sevdiğimin millet için çalıp çırpmışlardır İnanın yoktur bir suç ve günahları Onlar yemese başkaları yiyecektir Zaten onlar da yemese çürüyüp gidecektir
Meşhur söz değil mi dostlar Devlet malı deniz Yemeyen keriz
Belki sizler de kınayacaksınız Yine de öfkenize hakim olunuz Lütfen biraz insaflı olsun küfürleriniz
Çetin Özdemir 15.02.2011 Eskişehir
Çetin Özdemir (Çetin Özdemir)
Evet güzel bir taşlama şiiri değerli hemşehrimden, kul hakkı yiyenlere bugün bir şey sorulmuyorsa yüce Allahın indinde yedikleri mutlaka sorulacaktır.Mazlumun ahı onları mutlaka yakacaktır.Sap döner çekiç döner hesabı sorulur elbette şiirin sonundaki mizah şairimizin haksızlığı desteklediğini ifade etmez, şiir toplumun malıdır.Şair ise hak ve adaletin temsilcisidir. Mecazi zenginlik taşıyan değerli dizelerinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Çok teşekkür ediyorum Hilmi bey. Değerli yorumunuzu yürek sesiniz olarak şiirime asıyorum. Sağ olunuz, var olunuz. Mehmet Emin Yurdakul'un, "şairleri haykırmayan bir millet, sevenleri toprak olmuş öksüz çocuk gibidir." deyişini hatırlattınız bana. Nice yıllara ve paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Mükemmeldi tebrik ediyorum, içtenlikle kutluyorum.Teşekkürler paylaştığınız için ve şairler olana bitene göz yummamalı diyorum...Karşıdaki de haklıysa kendini savunsun ikna etsin bizi değil mi yani? Sevgiyle nice şiirlere...
Çok teşekkür ediyorum sayın yukapel. Sayfama onur verdiniz. Büyük bir incelik göstererek birkaç cümle ile duygularınızı dile getirdiniz. Var olunuz. Nice paylaşımlara ve yıllara diyorum. Esenlikler içinde...
Çok teşekkür ediyorum Ayşe hanım. Yorumunuz için ocak ayını beklememiz gerekecek. Ya fareler ile birlikte yaşamaya devam edeceğiz ya da gemi farelerden önce terk edilecek. Nice paylaşımlara ve yıllara... Esenlikler içinde...
Ya hocam vallahi sizi anlayamadım. Bir büyük, diyorsunuz; milletvekili emeklisi misiniz yoksa?.. İki günde bir zam geliyor o mübareğe. Hacı takkesi ile karıştırmayasınız sakın ha. Zaten ülke ekonomisi anason ile petrol üzerinde gelip gitmekte. Allah muhafaza ya biz vatan evlatlarının başına da bir hal gelir ise... Yani yetmişlikler vitrinde, banzin de pompada kalır ise?!.. Hurma yemek ile dönmez ki bu ekonominin çarkları. Aman kendinize dikkat edin lütfen. İki kadeh ile sınırlayın. Bakınız Sudan, Mozambik, Gaskonya, Etonya; say işte sayabildiğin kadar hepsinin rızkı attığınız kadehte ve yaktığınız benzinde. Lütfen dikkat hocam. Maneviyat artık buralardan beslenmekte. Ve el sırtından kurban kesilmekte. En içten teşekkürlerim ile nice yıllara ve nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Bense gülüp geçiyorum o şark kurnazlarına. Hatta teşekkür bile ediyorum. Allahım, diyorum; bu kulların da olmasa ben kimlere sövüp sayacaktım. Ve kimler için bu şiirleri yazacaktım. Helal olsun, diyorum daha fazla yesinler. Zaten her şeyi hak ediyor bunları besleyen kerizler. En içten teşekkürlerim ile nice paylaşımlara Şaban bey... Esenlikler içinde...
Hay ağzınıza sağlık Meryam hanım. Bugüne kadar aldığım en keyifli yorum idi. En içten teşekkürlerimin kabulü ricası ile nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Şiirleriniz o kadar doğal ve pak'ki...arındırıcı bir etki bırakıyor ben de...Kaleminiz her daim okunası.
En derin hürmetlerimle.