(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bit düşmüş gibi düşünme derler.Demek ki canı sıkkın ve kafası karışık oluyormuş insanın.Birşey daha öğrendim. Kısa ,espirili bir şir olmuş. Bilirsin.çok severim. Tebrikler canım.
Sevgili arkadaşım, bu güzel defterimizde aramıza hoşgeldin. İki üç gündür bir yoğunluk içindeydim ve gönlümce şiirler arası yolculuğumu yapamadım defterimizde malesef. Bu nedenle seni ve şiirini fark etmediğim için özür dilerim. Ama bu gece sayfama ekleyeceğimi okuduğunda beni affedeceğini umuyorum. Gülümseterek merhaba dediğin şiirinin arkasından gelecek ne duygular ne hüzünler ne tebessümler var biliyorum ben. Ve bekliyoruz o güzelim şiirlerini de bu sayfada inşallah. Hergün yeni şiirlerinle burda buluşmak üzere, Sevgilerimle canım.
insan en muzip anında bazen çok güzel şeyler yazar ve tutar.Attınız ve tuttu.Güzel.Anlayana.Bende hiç tanımadığım görmediğime bugün şiir yazdım bakalım tutacak mı?
Sevgili arkadaşım aramıza hoş geldin sen... Şiir çok güzel. Bayılırım böyle şiirlere... Ama bilmiyor henüz kimse, daha gerisi geride... Çok öptüm güzel yanaklarından canım...
Şiir işte bu.Başka ne denir ki.Selamlar.puan ise tam