küçücük bir körpe daldan bir güzelden mini minnacık yıldızyıldız gökte ay’la büyüyüp coştu bu sevda...
ilkyazla koca bir orman nice yaban gülü açtı, ele avuca sığmayan yemyeşil sarmaşıklar gövdesinde ağaçların gökyüzüne ulaştı...
çağlayan kar suları aşındırdı dereleri; hele dur bekle, gövdene şefkât sevgi doldurduğun, kucağında bebekle anne olduğun günleri de görelim...
o zaman anlarsın belki kıyma nedir, kıymak nedir kıyamamak nedir, bir k harfinin önemini; bir damla kan gibi değiştirdiğini rengini aşkların; yoksa şimdiye saha(n)da kıymalı yumurta tava(n)da omlettin çoktan!
bir çılgın körpe ahlat ağacı yaşıyor tüm heyecanıyla, tomurcuk bir güle dokunsam seni tutuyorum o büyük şefkatimle ellerinden dallanıp büyüyorsun yüreğimin gül bahçesinde...
bir daha seslendir çiçeklerini hoşuma gider, mest eder bir ilkyaz senfonisi dinlemek gülün açan sesinden üvertürü seninle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR İLKYAZ SENFONİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR İLKYAZ SENFONİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.