adım adım yürüyordu yokluğun bir aralık sabahı ardından bakan gözlerim ayrılık kokuyordu yalancı güneşler yaslanırken omuzlarıma kürek kemikleri sızlıyordu kara kışın saçlarımdan asarken kendimi ulu orta sokağın kıyısındaki hayat lambasına sen gidiyordun uğultulu sessizlikler geçiyordu yanımdan yalnız kalabalıkların kahkahaları çınlıyordu kulaklarımda sen d u y m u y o r d u n anneannem sesleniyordu bilinçaltımın bilinçsiz köşelerinden tövbe de kuzum tövbe de hüznüm bembeyaz yanaklarından akıyordu cennet ayetleri az ileriden gülümsüyordu erik ağacım dallarında salıncağım yapraklarında kızım sen giderken ben yalnızdım anlamsızdım…
sen giderken...
nefes nefese kalmıştı dudaklarım ölü kelimeler sarmıştı ağız boşluğumu selası duyuluyordu yalnızlığın kendini vururken parmaklarım kuşlar geçiyordu penceremin önünden gölgelerini topluyordu yerden akasyalar toprak taş kesmişti acıtmıyordu ayak tabanlarımı yollar sen giderken hangi kelimeye sığınsam sen kokuyordu ölümü kokluyordu dudaklarımda buğusu tüten zaman
uzaktık... evet çokça uzak yüzün yüzüme düştüğünde denizi olmayan şehirler gibiydik yokluğun alfabesinde acının dilinde kasırgalar kopmuştu şehirsiz ülkelerimizde bu yüzden suskun harfler gömdük tenimizin derinliklerine…
canını cehennemden almış bu yaşam ırmağında zaten yoktu aşk diye akan bir kelime inan deli saçması akıl hastası dilimin değirmenlerinde öğütülen cinnet vakitleriydi zaman…
şimdi inandın mı ?... seni sevdiğime saçlarımın şarkısını kestim en tiz yerinde gidişine kurban olsun diye adaklar adadım dönüşüne şimdi inandın mı ?... yüzün açtı mı rengini kelimelerin güldü mü ?...
ruhun ve bedinin arasındaki e l ç i dün gece öldü mü ?...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cinnet-i ruhiye... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cinnet-i ruhiye... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi inandın mı ?... seni sevdiğime saçlarımın şarkısını kestim en tiz yerinde gidişine kurban olsun diye adaklar adadım dönüşüne şimdi inandın mı ?... yüzün açtı mı rengini kelimelerin güldü mü ?...
ruhun ve bedinin arasındaki e l ç i dün gece öldü mü ?...
GÜNAYDIN DEĞERLİ YÜREK ; BU GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI İÇİN SİZİ KUTLUYOR YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYORUM....SELAM VE SAYGIMLA
kara kışın kürek kemiklerine, kanat olasım geldi.. enfesti şiir, çok sevdim hüznünü de.. ruh beden arası dolaşan bir melek, düşürdüm düşüme... ah aşk perisi olsaydım dedim... kutlarım , yürekten..
oyyy kurban olsun abla sana yüreğime güç verir varlığın
içimi içi gibi bilen nevinimm ben galiba inancımı da yitirdim sen olmasan da ben aşkın başka bir yerindeyim diyen kadın galiba yok artık yada bu günlerde bulamıyorum yerinde yada gidenle gitti...
inan bilmiyorum nevinim bilmiyorum ne ettim ben... ama bildiğim bişey var beceremedik yanaklarımızı kurutmayı... cinnet ve cehennem arasında sıkışmış ruhlarız be gül güzelim...
Sen gittin ya- Sen gittin gideli sözleri hemen hemen her lirik şiirde mevcut. Tabii ki bunu deme yolu önemli. Özgün bir anlatımla bunları diyen şairi kutluyorum.