Dağ ceylanı gibisin, peşin sıra koşarken, Sevdanın yamacında çok yoruldum deli kız. Hasretin zindanında mutluluğu boşarken, Gönlümün sarayında seni buldum deli kız.
Bazen uysal bir melek, bazen deli dolusun, El âlemin sultanı, yüreğimin kulusun. Hasretimin adresi, mektubumun pulusun, Kaderimin gölüne seni çaldım deli kız.
Gözlerinin içinden yaktığın sevda mumu, Türbemde yana yana getirecek sonumu. Tükenmeyen sitemin kuruturken kanımı, Feleğin pazarından seni aldım deli kız.
Ucu yanık mektubu getirmiyor ulağım, Hasretinin ipinde sallanmaktır dileğim. Sevgilerin özünü eleyerek eleğim, Yüreğime doldurup sana saldım deli kız.
Duygu gülü taşıdık muhabbetdünyasına, Gözlerin mühür vurdu gönlümün libasına, Uzaklardan dalarken sevdanın hülyasına, Ayrı kalmak imkânsız, sana geldim deli kız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA GELDİM DELİ KIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA GELDİM DELİ KIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerinin içinden yaktığın sevda mumu, Türbemde yana yana getirecek sonumu. Tükenmeyen sitemin kuruturken kanımı, Feleğin pazarından seni aldım deli kız.
Kimi canım der, kim hayatım. Usta kalem, değerli hocam Deli kız demiş sevgiyi sitemle harmanlarken ustaca, hoş dizelerle. Çok güzeldi şiir, yine değerli.Hece adına, şiir adına sizden o kadar çok ki öğrenmemiz gerekenler. Tebrikler, saygılarımla.
Usta, siz beni okumasanız da ben sizi okuyorum. Dil zenginliği (Kelime zenginliği bakımından olumlu bir şiir.Deli dağdan esen rüzgar gibi okudum. Kutlarım. Selam ve saygıyla.
Gözlerin mühür vurdu gönlümün libasına,
Uzaklardan dalarken sevdanın hülyasına,
Ayrı kalmak imkânsız, sana geldim deli kız.
Bu guzel emege, heceye tesekkur, tebrik ve saygimla..