Titreyen mum alevinde Yakamoz vuran denize bakar A ğ l a r d ı k Meğer O beni Yalnız bir adam olarak Çizmiş mavigeceye Ben ise baktığım her karışa onu resmetmişim Deniz üstüne Sevda türküleri karalamışım gözlerimle Ama ikimizde acemi dalgalar gibiymişiz Vurdukça vurmuşuz kayalara Lakin yetmemiş ki acılarımız Ders almamışız dağılan yanlarımızdan Kendimizi kandırmaya devam etmişiz bu aşkta Oysa bu aşk Çoktan bitmişti .
Hani nerde saçlarına çiçekler taktığım Nerde beni büyüleyen kadın İkimizde nerdeyiz şimdi O olmadan yaşamak haram derdik Yalanmış sözlerimiz Al işte yaşıyor herkes Bizde yaşarız merak etme Ve Kim ne derse desin Yanlış kişi yoktur aşkta Acemi dalgalar vardır bakışlarda
Yokluğunu yaşamaya başladığı zaman Aynalarda gülüşlerini ararsın Kimi zaman karanlıkla Kimi zaman korkuyla karşılaşır Gözlerinde kahır renginde resim çizmeye başlarsın Ağlarsın akşamdan sabaha Sabahtan akşama kadar Ama gözyaşların dindirmez Yürek yangınını Dindirmez içindeki acıyı Sana kalan kar Yaşadığın andır unutma....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acemi Dalgalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acemi Dalgalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yokluğunu yaşamaya başladığı zaman Aynalarda gülüşlerini ararsın Kimi zaman karanlıkla Kimi zaman korkuyla karşılaşır Gözlerinde kahır renginde resim çizmeye başlarsın Ağlarsın akşamdan sabaha Sabahtan akşama kadar Ama gözyaşların dindirmez Yürek yangınını Dindirmez içindeki acıyı Sana kalan kar Yaşadığın andır unutma....
yazar kalemi kırık mehmet aküzüm
Yine harika yazmışsın gardaş keyif aldım okurken, Yüreğini kalemini k u t l u y o r u m............. Selamlar..........
Kutladım yetkin yüreğinizi
saygılar şair yürek..