Sır tutmayı da bileceksin sırları çözdüğün gibi Sırrı çözülen aynalarda göremezsin kendini Koru aynanı tertemiz, toz kondurma sırrına Buğulanınca aynalar, suyla değil, içten Islatıp mendilini, yaşıyla sileceksin gözlerinin...
Aynalarda iç içe görüntüler gibi Sırrı içindedir gurbetin Hasret zehir olur, sevda nehir Yitirince güneşini Kapkara bulutlar yüklenirsin Ayağını bastığın yer Hayâlet bir şehir olur...
Meşûm kuşlar ilişir ucuna kirpiklerinin Gün boyunca döner tepende İstesen de çıkamazsın menzilinden Ne gagaları gibi sivri seslerinin Ne de teleği kabaran nefeslerinin...
Ey uzak diyârların serüvenci yolcusu Çocuk masallarının ’Pamuk Prensesi’ Çiçekli bahçelerin, parkların salıncak bekçisi Bilirim kâlbin yumuşacık Sanki kuşların tüyüyle doldurmuşsun içini, Gül yaprağı kadar incesin Yaşama sevinciyle süslemişsin hayallerini...
Oysa biliyor musun Aynasında yitik bir martı Sırra kadem basmış uçuk bir düşüncesin Bulup ortaya çıkarmalı birisi seni; Bilsen benim için ne büyük kıymetli Paha biçilmez bir hazinesin Amazon’lardan kalma; İskit’li...
Bir gün sana geleceğim Hasretini çektiğin güneşin Sıcaklığını getireceğim güney illerinden Gelinceye değin, öylece kal yerinde Sana sevgiler besledim büyüttüm Alabilirsen al; mağmanın çeperlerinde B/aşka bir el değmesin Seni gülce yanaklarından hasretle öptüm Şimdilik hoşça kal, sır içinde sır küpüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIR İÇİNDE SIR KÜPÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIR İÇİNDE SIR KÜPÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oysa biliyor musun Aynasında yitik bir martı Sırra kadem basmış uçuk bir düşüncesin Bulup ortaya çıkarmalı birisi seni; Bilsen benim için ne büyük kıymetli Paha biçilmez bir hazinesin Amazon’lardan kalma; İskit’li...
Iyi ki sayfandayim sevgili Saban Dost. Eksik kalislarimi bagisla lütfen.
Aynalarda iç içe görüntüler gibi Sırrı içindedir gurbetin Hasret zehir olur, sevda nehir Yitirince güneşini Kapkara bulutlar yüklenirsin Ayağını bastığın yer Hayâlet bir şehir olur...
Evet helede gurbet gavur el olursa sokaklarda gençliği avlayan fiili tuzakları kurulu olup gafil avlar insanı örümcek misali dolayı verir kutlarım yüreğini çok güzeldi Selamlarımla Hayırlı geceler dilerim
Oysa biliyor musun
Aynasında yitik bir martı
Sırra kadem basmış uçuk bir düşüncesin
Bulup ortaya çıkarmalı birisi seni;
Bilsen benim için ne büyük kıymetli
Paha biçilmez bir hazinesin
Amazon’lardan kalma; İskit’li...
Iyi ki sayfandayim sevgili Saban Dost.
Eksik kalislarimi bagisla lütfen.
Gercekten cok güzeldi.
Tebrikler Arkadasim .
Kutluyorum. Sevgilerimle.