Çoğu gitti azı kaldı Bitti bitiyor derken hayat Dünyaya kazık çakan kim?!
Bir dişimi daha çekti hekim; Üç köklü, azı dişim Öyle kolay iş değil Bu çekim zorlu çekim!
İçten oyuktu dişim Çekerken kırıldı üstten Fakat hekim usta hekim Kesti dişi, ayırdı kökten!
Nasıl çıktıysa bir bir Günü gelince dişler Çürür, düşer, çekilir ’Başa gelir olmaz işler’ Hayat verdiğini alır Geride biraz hüzün Biraz ağrı sızı kalır...
Toprak olur, çürür beden Var mı aslını inkâr eden; Var diyorsan söyle Nerede büyük deden?!
Hayat bize dar gelir Ölümse çok büyük beden, Kabir ile kefen!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZORLU ÇEKİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZORLU ÇEKİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karamsarlığın resmi fena düşmüş sayfaya..Gerçeklerden kaçamayız elbette. Minik cümleciklerde çok şey vardı. Efendim, takdirlerimle...kutluyorum hocam..
Bir dişimi daha çekti hekim; Üç köklü, azı dişim Öyle kolay iş değil Bu çekim zorlu çekim!
Çok geçmiş olsun değerli dost yürek,anlamlı düşündüren dizeler 21 Aralıkta geliyor :( Allah göstermesin inş. başarılarınızla çok yaşayın inş. saygımla.
Karamsarlığın resmi fena düşmüş sayfaya..Gerçeklerden kaçamayız elbette. Minik cümleciklerde çok şey vardı. Efendim, takdirlerimle...kutluyorum hocam..