(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANGINDIR AŞKIN SONU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANGINDIR AŞKIN SONU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhterem üstadem, Serap Hanım; Mükemmel bir anlatımla aşk alev alev yangınlardaydı. Şiirde anlatım ve ifade mükemmeldi, beğeni ile okudum. Seçkin kalem ve engin yürek var olsun. En içten selam ve saygılar.
Aşkın aldatmacasına ne kadar çok inanıp güvenirse, o kadar şiddetli acı çeker insan. Değerli paylaşımınızı ve kaleminizi yürekten kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Güzel İstanbulumuzun serbest nazım şiirini en güzel yazan şairelerimizden birisidir Serap Ertence hanımefendi.Sosyal içerikli güzel şiirlerinde dersler verir okuyanlara insanın insan olduğunu hatırlatır onu sevgiye ve merhamete davet eder. Sevgi şiirleri ise her zamanki gibi en güzel şiirleridir bu şiirde olduğu gibi, çok yönlü şiir yazabilen değerli şairemizi ve bu güzel eserini gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Yanmak değil midir kaderi Pervane ' lerin ?.. [ Aşk ile sararıp,solsam , Yansam,yakılsam,kül olsam !.. AŞK' ından geçerim sanma !..] Demişim ben de bir şiirimde.. --------Varsın bu şiir de yaksın gönülleri !..Bir değerli arkadaşımız da "...güneş çarpması öldürür aşk çarpması süründürür !.." demiş ya... Ben başka bir AŞK'dan,İlÂHİ AŞK'dan da söz etmek istiyorum; " ..DİL'İMİ ATEŞ-İ AŞKINLA SUZAN EYLE YARABBBİİİ! BENİ YEVM-ÜL CEZA AĞLATMA,HANDAN EYLE YARABBBİ!!!. HABİBİM ÜMMETİ DERSEN,KULUM DERSEN BANA KÂFİ... ŞU MÜCRİM HİLMİYİ BU LUTFA ŞAYAN EYLE YARABBİ !.." Rahmetli babamın bir şiirinden bir kıt'a... O da böyle deyivermiş işte..ALLAH AŞKIYLA.. Bilvesile selam,sevgi ve saygılarımı sunarım değerli şaire'm..