Sabahın ilk saatleri … Dünden kalma yorgunluğumu Göz kapaklarımda ovalıyorum Sarhoş adımlarım, zor gidiyor lavaboya.
Çeşmenin kornasından Huzura muhalif akıyor, soğuk sular Birden aynaya takıldı gözlerim Cirpit tutmuş kirpiklerimde Kederli duygularım Hazin hazin bakıyor, aynadan
Yazın son sıcaklığını uğurluyor Son baharın poyrazı İklimler değişik, günler kısa, geceler uzun Gardıropta bekleyen kıyafetler Yaz mevsimi ilgisizliğinde Garip kalmış kıyafetlerim, benim gibi!
Yaklaştım cam kenarına Araladım, dertlerimi kucaklayan mahrem sarılı perdesini Siyim siyim, yağan yağmur Gözyaşlarıma eşlik ediyor
Yorulmuş kalbim, sararmış benzim Kısılmış sesimle Mırıldanıp, iç çekiyorum… Her aklıma hazanın geldiğinde
Ağır ağır, iniyorum merdiven basamaklarını Bahçeye açılan kapıyı olanca gücümle itiyorum Başıma yağmur damlaları eşliğinde düşen Son kalmış ayva yaprağı da terk ediyordu Ana kucağını
Ve yol arkadaşımla, revan oluyorum Stres yüklü günün kucağına Seyrimin arasından her yer kurşuni görünüyor Yağmur yüklü bulutlar kaplamış Küre ormanlarını
Ve sen; ey son bahar sarısı duygularım! Daha kaç keder ekip, kaç çile biçeceksin? Ve sen, ey yaşlanmış yorgun beden ! Zinhar; hazan vakti çok yakın Bir gün mutlak sende, yaprak gibi düşeceksin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonbahar sarısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonbahar sarısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygu yüklü ahenk dolu buruk bir şiir. derin düşüncelerin mısralara yansıması oldukça güzeldi. doğayla bedenini ve duygularını özdeşleştiren bir şiir. yaralı bir yüreğin uzun bir iç çekişi gibi.... kutlarım kalemi.
"ve sen, ey son bahar sarısı duygularım daha kaç keder ekip, kaç çile biçeceksin? ve sen, ey yaşlanmış yorgun beden zinhar hazan vakti çok yakın bir gün mutlak sende, yaprak gibi düşeceksin..."
İşte final bu. Her yaprak bir gün mutlak düşecek." Her nefis ölümü tadacaktır"