Çok beklersin cancağızım Geçti artık hicran yeli Kalemimden bulamazsın Kahır dolu hikayeler Ne sitemi, ne hüzünü Ne de yaşanmamış kurguyu Özlemi zarfa koyup, zor büyüyü bozacağım. İmrenerek okunacak Bir tek aşkı yazacağım.
Mutluluk gözyaşını çizenleri görmedim Onca ressam tuvalinde Görüneni işlediler Çok Mecnunlar kızgın çölü Hayal edip düşlediler. Sevda yağmurunda ıslananlar aldırmaz Açmazlar sağanağa şemsiye Onca yürek vurgunları kılıçtan çekmez başını Duygularla çağlayanlar saklayamaz gözyaşını Ben sevgiye aç bir nefer Seher vakti sızacağım Ağıt, destan, beklemeyin Bir tek aşkı yazacağım.
Ara sıra taşlayanlar Kıskananlar varsın olsun. Ben gönlümün çizgisinde Doludizgin yol alırım. Papatyadan fal açanlar tutmazlarsa gerçek dilek İç çekerek otururlar başı önde eğilerek Gülümseyen cemallerden Nida, şefkat, nur alırım Aşktan duçar kaldığımda Toprak gibi yarılırım.
Kalpten Hakkın halefini Sevmeyene kızacağım Bundan sonra inadına Bir tek aşkı yazacağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR TEK AŞKI YAZACAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR TEK AŞKI YAZACAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalpten Hakkın halefini Sevmeyene kızacağım Bundan sonra inadına Bir tek aşkı yazacağım.
DEĞERLİ KALEM ,DOST YÜREK MERHABALAR ; YİNE HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM GÜÇLÜ KALEMDEN.... ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..... SAYGI VE SELAMLARIMLA.
Papatyadan fal açanlar tutmazlarsa gerçek dilek İç çekerek otururlar başı önde eğilerek.
Gönül pınarından gürül gürül akmış duygular. Bize de bu pınarın suyundan içmek düşüyor. Çok güzeldi.Elinize sağlık.Gönlünüz dert görmesin. Selamlar.Sağlıcakla ve mutlu kalın.
Ara sıra taşlayanlar Kıskananlar varsın olsun. Ben gönlümün çizgisinde Doludizgin yol alırım. Papatyadan fal açanlar tutmazlarsa gerçek dilek İç çekerek otururlar başı önde eğilerek Gülümseyen cemallerden Nida, şefkat, nur alırım Aşktan duçar kaldığımda Toprak gibi yarılırım.
Kalpten Hakkın halefini Sevmeyene kızacağım Bundan sonra inadına Bir tek aşkı yazacağım.
Harika bir yürek sesiydi.Duygulu içten harika bir sesleniş.Kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..
Güzel duygular güzel sözlerle yazılmış bir şiir aşk insanı yüceltir duyguları doruga çıkarır siz aşkı yazmaya devam edin bizlerde okumaya devam edelim yüreginize saglık
emege ve yürege sagllik tebriker...