(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
24 Kasım Öğretmenler Günü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
24 Kasım Öğretmenler Günü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bir öğretmen olarak kendimle sizin sayenizde gurur duydum ve elimden gelen tüm varlığımla en iyi şekilde eğitim ve öğretim yapmağa çalışacak azmi şimdi kendimde şiirinizle birlikte daha fazla hissediyorum;Başöğretmen ATATRÜK önderliğinde birer öğretmenleriz!...Elimden gelse tüm puanları size verirdim;paha biçilmez punlara layık bir şiir!...+sonsuz puan+5+5+5+5....)
Öğretmenlerimiz herşeyimizdir ve güzel sözlerle layık oldukları değerleri vermişsiniz. Tüm öğretmenlere ve yargı da çalışanlara ve sağlık kurumlarında çalışanlara gerekli maddi ve manevi destek verilmesini istemiş sözler... ne güzel "o" değerli insanlar maddi ve manevi rahat olsunlar ki bizleri en iyi şekilde yetiştirsinler! saygılarımla hocam +5
Sağlık,eğitim ve adalet yöneticisine önem verelim geleceğe Yalansız bir gelecek için verelim elele yüyelim hep birlikten Başta Atatürk olmak üzere Tüm öğretmenlerin bu kutsal gunun kutlarım...
Yaşasın Başöğretmen Atatürk kutsal öğretmen her öğretmenim Herşeyi sizlere borçluyuz;siz bir anne bir baba bir öğretmenim
düşüncelerinizi açıkça yazmışsınız. bu konuda cesaretinizi kutlamak gerekir. öğretmenlerle anne ve babayı özdeşletirmişsiniz bu da güzel. ama az daha kısa ve şiirsel yazmış olsanız eminim daha güzel olacak. fikirleri insanlara empoze etmek için düz yazı seçilmelidir. şiirin ilk özelliği ahenkli ve duygulu olmasıdır. fikir ve doğrular daha sonra gelir.belki yazdıklarım sizi üzecek bir süre ama düşündüğünüzde ve şiir yazmak için burada bulunuyorsanız faydasını da göreceksiniz. her şeye rağmen emek vermişsiniz, başarılar dilerim.