Dinmeyen acılara gebe zavallı yüreğim cama vuran her damlada umutlarım birkez daha yitik sevdiğim,erim ,herşeyim hasrete düşmesin sevinçlerimiz suskunluğun silinsin...
Bir gün, ayrı kalırsak ,boynu bükülürse kuruyan toprak gibi çatlarsa yetimliğe eşse sevgimiz bu mahzun sevdanın silinirse izleri geriye hüzün kalır...
Herşey yasak seven gönüllere iki satır sözcükler kaçıyor yerinden gözler dağlanmış,dil suskun görmek imkansız içkinin değil alameti kırılan değil kadehler,yüreğimdi...
Ah be miğrim, sen çile ,ben hüsran kirpiklerimde toplanıp yanaklarıma düşen selin izleri incildi ruhum devrildi gurur duyduğum ...
NEFESİM,YÜREĞİM ,HERŞEYİM..... Yıldızlardan taç yaptığın saçlarıma titreyen öpüşlerinle kondurduğun dudaklarıma; nefesim deyip her anımda yaşattığıma bir veda busesi kondurup alnıma yetim bırakma senli duygularımı tenhalara gizlendi umutlarımız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TENHALARDA /KÖŞELERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TENHALARDA /KÖŞELERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün,
ayrı kalırsak ,boynu bükülürse
kuruyan toprak gibi çatlarsa
yetimliğe eşse sevgimiz
bu mahzun sevdanın silinirse izleri
geriye hüzün kalır..
kaleminize, yüreğinize sağlık... büyük bir keyifle okudum