(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Budala Gönül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Budala Gönül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aldır yeşilde kan duruşuna ak değilse yapışkan buruşuna bak terinden tuz akan yoruşuna yak can olasın sürdün başaracaksın
candan dost olanlar unutulursa dostlukta ırmaklar kurutulursa morda duran aklar sorutulursa dumana bürüdün düşüreceksin
nice yıllar geçmiş haberimiz yok zalim olan seçmiş ha berimiz ok dolmuş alan içmiş değerimiz çok ömrüne çürüdün devşireceksin
ozan efem geldin çaltın sinliğe kurtuluşa kaldın dal esenliğe yerini de verme yer yok kinliğe toprağa yürüdün yeşereceksin
Şiir ve resim harikaydı severek haz alarak okudum hocam, Yüreğini kalemini selamlıyorum......... Yürek sesin hep çağlasın Saygılar selamlar..............
değerli arkadaşım.şiirin değişik ve güzel bir şiirdi.ayrılığı ve dostluğu anlatıyor.Ama çok değişik bir tarzda anlatıyor. içinde bilmediğim kelimeler var.Anlayabildiğim kadar yorumlayacağım. Sevginin ve dostluğun-paylaşımın olmadığı tüm öğeler, birer robottan farksızdırlar! Kendimizi aşıp, yek diğerimizle kucaklaşmamız gerekir!Doğruyu ve iyi olanı amaçlarken; güzeli de amaçlamalıyız. İnsan, sevgi ve yaşam dışa açıldıkça güzelleşir...Bir söz vardır: Değirmen iki taştan; muhabbet ve sevgi iki aştan... Sevgi doğanın ikinci bir güneşidir!
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum. ekliyorum.Hoşçakalın.
İNSAN
Gelin yüzlü papatyalar Kırın en güzel süsüdür. Ondan daha güzeller var Bu,gülen insan yüzüdür.
Yaz ağaca küpe takar, Gümüş dere durmaz akar. Akan sudan güzeli var Bu, gülen insan yüzüdür.
Artık hava kararınca Yuvasındadır karınca. Ölüm menzile varınca Yaşlanan insan gözüdür.
Ne solan çiçek,duran su, Ne karıncanın uykusu. İnsana ilk dokunan şu Küsen insanın sözüdür.
şiirlere umut yakışıyor, insana can, kan vermek,,
yine güzeldi,
selâm ve saygılar..