Yürekteki duygunun bilinmez adı nedir Kapalı bir kutuda sanki bir mücevherdir Sorsan anlatılmaz,tarifi yapılamaz Velakin; Yaşanabileni zevktir yürekte Yaşanamayanı kalır kederde.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'ARİFE TARİF GEREK/MEZ' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'ARİFE TARİF GEREK/MEZ' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekteki duygunun bilinmez adı nedir Kapalı bir kutuda sanki bir mücevherdir Sorsan anlatılmaz,tarifi yapılamaz Velakin; Yaşanabileni zevktir yürekte Yaşanamayanı kalır kederde.....
Sevgili şairim yürekdeki duyğuyu zaten hissedince işlem tamamdır demek kutluyorum sevgiler
Duyguların tarifi ne mümkün, ne zaman el kaleme gitse bütün yağmurlarını dökemez gönül... Bir gerçeklerimiz var gözlerin önünde, bir de hayallerimiz var en güzel avuntu. Beklentilerin gelgitlerinde oyalanıp duruyoruz işte, hepsi bu... Aşk yaşanır anlatılmaz diyor bir şarkı... Güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
Yürekteki duygunun bilinmez adı nedir Kapalı bir kutuda sanki bir mücevherdir Sorsan anlatılmaz,tarifi yapılamaz Velakin; Yaşanabileni zevktir yürekte Yaşanamayanı kalır kederde
Yürekteki duygu denizdir,evrensel bakışla söylenmek gerekirse tarifi sonsuz olup,henüz açıklaması bitmedi ve bitmeyecektir.. Onun çemberinde kendini bulan mutludur,o çemberde kendini görmeyen için de yüreği hep viranedir...
Gerçeklerle hayaller birleşmeli.
Ne güzeldi dizelerin arkadaşım.
Sevgiler alkışlar İzmir'den.