(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİR ÇATAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİR ÇATAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aç kalsa da komşu bakmaz Karanlığa ışık yakmaz Hakka doğru gönlü akmaz Had zamanı gelip çatar
Tesettürü öcü görür Nice perde kalbe bürür Böbürlenir yolda yürür Had zamanı gelip çatar
Bozkır kalpten tövbe et sen Deme sakın kurtuldum ben Hakka doğru döndür de yön Had zamanı gelip çatar Adnan sivri 08.11.2012 00:20 Adnan SİVRİ (BOZKIR'İ)
5 puan muhteşem şiirinize, 5 puan muhteşem yüreğinize, 5 puan toplumsal konuları uyarmanıza, 5 puan çirkeften rahatsız olmanıza, 5 puan kötülüklere buğz etmenize, 5 puan insanları Allah'ın yoluna çağırmanıza. Bu şiirin her kelimesi 5 puan eder ama sitede daha fazla vermek mümkün değil. Gerçek değeri ise paha biçilmez bir hazine. Hiçbir sayı bu şiirin değerini ölçemez. "Tesettürü öcü görür Nice perde kalbe bürür Böbürlenir yolda yürür Had zamanı gelip çatar" Dizeleri Hilafetin kaldırılışının 86. yıldönümünü Mersin'de "ÇARŞAF YIRTMA AYİNİ" düzenleyen "HAÇLI KALINTISI" ahlaksız obeziteleri hatırlatıyor. En fazla da bu dizeleri beğendim. O lanet topluluğa güzel bir gönderme yapmış. "Bozkır kalpten tövbe et sen" dizenizi okuyunca da gerçekten kendime geldim. Kurra hafızı "Şeyh Said Muslim El Antari"nin "Ya eyyuhelleziyne amenu tubu ilallahi tevbeten nasuha" ayetini o muhteşem okuyuşu aklıma geldi. Bu şiire yorum yazmakla bitmez. Engin bir hazine gibi. Çok teşekkür ederim kısacası. Sizi çok iyi anladığımı belirtmeliyim. Gönüller dolusu selamlar sunarım... Kaleminiz hiç ama hiç susmasın değerli hocam.