(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİN/İNCİ ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİN/İNCİ ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
4+4+3 hece vezniyle yazılmış ve mahlası ile de şiire damgası vurulmuş olan; akıcı, nefis çalışmanız için takdir ve tebriklerim çokça hocam. Tema seçimi de mükemmeldi!. KUTLUYORUM yazdıran yüreğinizi. Esen kalınız!
babidim tarafından 11/26/2012 7:49:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
he_mi_ ka- vun / ye_dim_ he_ mi / ke_ lek_ ten Ben böyle saymıştım hocam ama, haklısınız... hemi kavun yedim, hemi kelekten.. olması akla daha uygun.. Doğrusu bu olmalı.. İyi gün dileklerimle...
DAHA NİCE BİN ŞİİRLER YAZSIN USTA KALEMİNİZ İNŞ. TEBRİK EDİYORUM DİZELER ,FON ÇOK GÜZEL YÜREĞNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK .BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.
Aşk ise derinden izler bırakır Sanki ciğerime közler bırakır Her seher vaktinde bir bülbül şakır Diner mi hiç sesin gülüm kulaktan?
Dala kuşlar konar seni anarım Çıvıldaşır öter içten yanarım Estikçe sevdalı yele kanarım Gelmiyor selâmın hiçbir ulaktan
Aktaş aşkta güneş ile yarıştın Estikçe yellerin küle karıştın Küstürdün gönlünü yine barıştın Yoksa kesilirdi dirim soluktan...
.....Böylesine coşku ve sevda dolu bir yürek, duyguları dizelere İNCİ gibi dizen güçlü kalem sahibinde umuyorum ki çok binİNCİ değerinde güzel şiirle okuyacağız. ....Kutluyor ve saygıalrımla selamlıyorum.
Bin oldu öyle mi, eklediklerin, Geldi mi, yerine dilediklerin? Güç gerek bileğe, koy dirseklerin, Yorumcu Kadir'im, sözüm bolluktan... Okumaya aç'ım! Şiir: *Yolluktan. .......kadiryeter *: Eserlerinizden gelen mânevî hercırah.
Sağlıkla ve eserlerinizle uzun ömür dilerim. Selâmımla uğurladım.
Bin/inci şiirinizi yürekten kutlarım. Anlam ve anlatımı ile büyük keyif alarak okuduğum güzel dizelerdi. Sayfanıza kocaman bir nazar bocuğu bırakıyorum.Başarılarınız daim,ışık saçan şiir yolunuz açık olsun.Şiir çoğalsın kaleminizde. Saygı ve selamlarımla.
Tema seçimi de mükemmeldi!.
KUTLUYORUM yazdıran yüreğinizi.
Esen kalınız!
babidim tarafından 11/26/2012 7:49:33 AM zamanında düzenlenmiştir.