OLSAM Bir melek olsam Kanatlanıp uçsam kollarına Tutar mısın beni Bir papatya olsam Sadece senin için açsam kırlarda Koklar mısın beni Bir damla yağmur olsam Oluk oluk içine yağsam Bir sen bir ben olsam
Olsam Hani belki bir gün Güneş olsam senin için doğsam Yolunun ışığını bende bulsan Beni senin yerine koysam Bir ben bir sen olsam Hani bir nefes olsam Sana hayat versem Alsan beni vermesen İçinde patlarsam Çatlar mısın? Toplar mısın?[
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLSAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLSAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir melek gibi uçsan göklerde tutulmaz mı, Elinden zehir gelse düşünmeden yutulmaz mı?. Sevda derler adına, yürekler karşılıklı sever, Tüm melekler bu güzel düğüne katılmaz mı? HakanKURTARAN Değerli Şair Arkadaşım, Bende bunlarıu yazıverdim. Saygıyla ...
tek sevdiğime, sen-ben olmayalım biz-biz olalım demiştim bir defasında. onu hatırlattı şiiriniz bana. kaderde yoksa ne yaparsa yapsın insan olmuyormuş. . . daha nice şiirlerde buluşmak dileğiyle sevgi ve selamlar
Gittikçe tansiyonu artan ve kendini bir solukta okutan çok güzel bir şiirdi okuduğum değerli şairem. Kaleminiz daim , mürekkebi deryalar olsun ki hep okuyalım güzel dizelerinizi. Yürekten kutluyorum.. Sevgi ve şiir tadıyla...
..... okunmaya ve yorumlanmaya değer gördüm........her şey kalbinizin hissettiği gibi olsun............ saygılarımla selamlıyorum...gönül dostu...^^hoşçakalınız^^ her daim kalbiniz tastik etsin...diliniz ise ikrar etsin..sağlıcakla.kalınız.