(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAR KOYNUNA BENİ ANNE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAR KOYNUNA BENİ ANNE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O çizdiği resimde bile yok anasını var sayıyor ve büyùk bir huzurla kıvrılmış koynuna.. Oyyyyyyy o elleriniz kopsun, siz ne vicdansız yaratïklarsınız HEYYY BÜYüK olduğunu düşünen küçük milletler görseniz ya bu kıyımı..........................bu arayı bildiklerime doldurdum!!!!!!!! Bende anayım kıyamam sana yavruuummm... Ustam sizi ayakta alkışlıyorum ellerim patlarcasına. Saygimla.
Düşlerimde dirilirsin Yatağıma serilirsin Bana kanat gerilirsin Sar koynuna beni anne!
Çok aradım köşe bucak Hayâlin bile sımsıcak Sarıl bana kucak kucak Sar koynuna beni anne!
Şaban AKTAŞ 23.11.2012
Hani Anadolu diyoruz ya aslında her vatan bir anne gibi sıcacık halkını kucaklar onların huzur içinde yaşamalarını sağlayıp karanlık gecelerde emin bir şekilde yatağında uyutarak istirahatlarını temin eder.Anne gibi yar Vatan gibi diyar olmaz çok güzeldi kuluyorum merhametli yüreği ve yazan kalemi Selam ve dualarımla esen kalın
Katliamcı cani İsrail karşılarında güçsüz insanları bulmuş.Bütün dünyanın gözü önünde seneryasunu gerçekleştiriyor.Ve dünyada buna seyirci kalıyor iki güzel temayı harika bütünleştirmişsiniz üstadım.Anne ve ümitsizliği kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..