Bir eğlence bulmuştun, aklın sıra kendine Yatay değil dikineydi, tüm yaşantın dikine Tükürüp gittin, onursuzca sevdamın indine Kin hasetle boğdun, sevin hadi gözün aydın...
Gönül sine lime lime, kan doğradın sevgime Bahar yaz güz giderken, hille kattın mevsime Aldanıp kandımda, şu gem vurulmaz nefsime Naz cilvenle yordun, sevin hadi gözün aydın...
Yanlışlıkla tutunmuşum, bir cambazın ipine Kıran girsin ey vefasız, tüm neslinin köküne Öldüğümde mezarım kazılsın, yolun üstüne Ücra köşede koydun, sevin hadi gözün aydın...
Varsın vasiyetim olsun, bu yazılanlar kendine Birgün elbet sende takılacaksın, ölüm bendine Bıraksamda artık tüm hesabı, şimdi ömrü ahire Sevabımı alıp soydun, sevin hadi gözün aydın... ------------------------------------------------- Ne geçti eline be vicdansız, bilmemki ne buldun Hüznüm ızdırabım kederim, gözyaşımla doydun Yerinden söküp attın bu yüreği, oydukca oydun Canımı alıp çıkardın ya, sevin hadi gözün aydın !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZÜN AYDIN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZÜN AYDIN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir eğlence bulmuştun, aklın sıra kendine Yatay değil dikineydi, tüm yaşantın dikine Tükürüp gittin, onursuzca sevdamın indine Kin hasetle boğdun, sevin hadi gözün aydın...
sevdiğinden yara almış bir gönlün sızıları.
yorum şiire renk katmakta.tebrikler.