Varmısın ?...Sil baştan başlayıp, yaşayalımmı herşeyi Yok desende inat benimki, yüreğin yetiyorsa gel hadi Ben artık dert kahırlı yarışı, bitirdim son verdim şimdi Derman bırakmadınki, varıp beraber göğüsleyelim hedefi...
VARMISIN ?...VARMISIN HA !...GÖĞÜSLEYELiM HEDEFi !
Varmısın ?...Gidip kestirelimmi, son trene sevda biletini Yeter küsme delirtme beni, bırak bu kibir kuruntu illetini Anladım sen yine hiçe sayacak, umursamayacaksın beni Olsun sen öyle bil yeterki, bu seferki inan erkek yemini...
VARMISIN ?...VARMISIN HA !...iŞTE SANA ERKEK YEMiNi !
Varmısın ?...Yeniden çıkalımmı yayla kırlara, al tut elimi Ey gül nakışlım can bakışlım, sensin şu gönlümün gelini Melekler cennetten huri getirseler, bilki dolduramaz yerini Bak andım ahdım olsun, yine feth edecegiz sevda ülkesini...
VARMISIN ?...VARMISIN HA !...AL !...AL TUT ELiMi !
Varmısın ?...Seç şimdi, şu önünde duran beyazların birini istediğin kadar vaktin var, o sürenin sen belirle müddetini Bu sözümü senet bil, ya ak gelinliği giyeceksin yada kefeni Ben kaybedersem özlemin yeterli, çünkü o ölümün bin beteri...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VARMISIN ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VARMISIN ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu kaemin içtenliğini seviyorum ama yazma böyle acı acı abicim :( yüreğim dayanmıyor sayfanda şiir dinlemeye :( yüreğin hiç susmasın abicim saygım sonsuz
sevgiliye sesleniş, ahenkli mısralar ve hoş bir yorum.
tebrikler usta kalem.