seni dinlercesine derin vadilerde saatlerce dinleyebilirim çağlayan suların sesini, sarp boğazların serin dağ rüzgârlarından çekerim içime nefesini bıkmadan usanmadan...
işleyebilirim yıllarca, mevsim mevsim yamaçlarına uçurumların çiçekçiçek resmini, Daphne yaprak yaprak dillenir Apollon seslenir ardından yeniler aşkın efsanesini...
zakkumlar ağılı ölümcül pembe güller açar çiçeklenen tesbihler tanelenir duam olursun ellerimde mavi göklere açılan, bir yanım sen, bir yanım ben bölünür dağ yüreğim ortasından...
aramızda sevda seli bir nehir akar gider iki yakasınca bir vadinin gelmez iki yakam bir araya, özlemin yakar gider, çağıl çağıl sular merhem olmaz yarama...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAPADERE KAN/YONU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAPADERE KAN/YONU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kanyon neler çağrıştırmaz,neler düşündürmez ki insana.Ama değerli hocam herkes bu çağrışımları, sizin gibi dökemeyebilir dizelere. Yine çok güzeldi. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
doğa ile başbaşa olabilmek...bilmem daha dinlendirici bir yol var mıdır... o kadar güzel anlatılmış ki. ben de okuyarak gezdim sapadere kanyonunu...teşekkürler sayın hocam. kalbi saygılarımı sunuyorum...HŞT
Yine çok güzeldi.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.