(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DALINCA BİRDEN MAZİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DALINCA BİRDEN MAZİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dağlarım yeşermez dolu kar idi Nedense bu dünya bana dar idi Gezdiğim her yerde izin var idi Kokunu getirip esen yel verdi
ne kadariçten dieler ne kadar güzel görsellik candan tebrik ediyorum sevgili şairemi duygularına usta kalemine sağlık başarıların bitimsiz olsun selam sevgimle. .
Gözünden gönlüme yansıyan ziya İçime doyumsuz güzel hal verdi Düşünüp dalınca birden maziye Anılar ruhuma sanki bal verdi
Hergün engelleri tek tek aşarak Kabıma sığmayıp çoşup taşarak Aradım şehrinde hep dolaşarak Seni bulamamak bana zul verdi
İçimde saklarken sırlı adını Fincandan söyleyen falcı kadını Duyunca şaşırdım aşk miadını En sağlam duvarım nasıl bel verdi
Dağlarım yeşermez dolu kar idi Nedense bu dünya bana dar idi Gezdiğim her yerde izin var idi Kokunu getirip esen yel verdi .
Geceyi bekleyip bakardım aya Erişmek isterdim nurlu sahaya Gülüşün benzerken çölde vahaya Karanlık dünyama bir hilal verdi
Şiirler yazarak anarım seni Sofrada aşıma banarım seni Özlemin çoğalıp yakınca teni Serinlemem için mavi göl verdi
NİLÜFER SARP_________EYLÜL 2012
Çok nefisti özlem dolu dizeleriniz, beğeni ile okudum haz aldım Kaleminize yüreğinize sağlık Yürek sesiniz hiç susmasın Saygılar selamlar................
çok çok güzel bir manzum eser. ahenk dolu akıcı anlatım ve özlem dolu duygularla kaleme alınmış,yüreği sevgi dolu bir gönlün anılarla kucaklaşması. tebrikler
Hasretimin yüzündeki duvağa değdi, soluklarımız. Parmak izlerinde çırpınan utangaç yıldızlarım buluşunca; Dudaklarının izinde bir mavinin çığlığında söyledi. En illegal, en asi karanfil türkülerini.
Adını yangın koydum. Savruldukça, kavruldukça küllerimden Sen kaçak çayım… Buram buram demlendin. Gecelerimizde yağmurlarımız inledikçe sırsıklam, Büyülü bir tütsü karışmış ba/harlarımda . Hiç yokmuşsun gibi susayınca çiçeklerim, Bir hikaye düştü, sol yanımıza.
Öyle tanıksız kolay değildir, Hırçın dalgalarıyla bir denizle sevişmek. Ey! Bütün tufanların ardında kokladığım, Islak, toprak kokulum. Kuyuna varabilmek için bırak!Kanasın kara kalem. Kaç seherin gözyaşı var? Bizli şiirlerin ak sayfalarında düşen zindanında.
Bakire sözcüklerim bak! Telaşta dudaklarında. Yargısız infazlara giderken yudum yudum içtiğim. Ah! Sen kaçak çayım... Uzak diyarlarından akşam olmadan uzat ellerini! Sarhoş nârâlarını atsın efsûnlar bırak! Müebbetine kaç masum ıssızlığımı vurdum ben?
Yetmez, bu deli divane imgeler sağanaklarımda. Bu veresiye sevdanın, Peşin bedelini zincirlerken ömrüme hapsettin. Yüreğimin eridiği ah! Sen kaçak çayım... Zulamda taşıdığım bu z/aman kaybeden hasretin hatrına geldim. En kırılgan çocuklugumun sığındığım yanı,limanım. Omzum, dağlarım adının muştusunu secdelerimden aldığım.
Sen kaçak çayım… Kum saatinin içinde hangi denizin kıyısına vurmuştu, Her hecesi bize çıkan sevda türkülerimiz? Sen yazdığı mısraları şaşıran haylaz, fırtınalı deli şair. Ben düşlerine damlayan her fısıltında, Kanayan vuslat renkli yetim çiçek.
Emanetin alnımda busenle, onurumla taşıdığım. Figânlarda vurulsa da nabızlarım; sen diye atar yüreğim. Candan öte adamım, beşinci mevsimim, uzaklarım... Bir haziran ikindisinde tandır ekmeğinin yanık tadı, dilimde. Bölüştüğümüz lokmanda beslediğim dudaklarının kıyısında sadece aşk. Darmadağın saçlarımda kaç gece tutuştu alevlerimizle? Bırak! Ciğerlerinde kalsın kokum, bırak!
Kelebeklerim göç etti şimdi, avuçlarına. Son saklanışında düşecek bir gece kollarımda. Yakamoz ışıltılı dualarda yazılı adımız, ölürken bir vedayla ben; Sarılsın artık! Solukların eylüllerde soyunan kırmızı sancılarıma. Bırak!Sadece bırak!, Ah! Sen demli kaçak çayım…. Sen delikanlım, davam, sevdama yakışanım. Üşümüş bir şiirle hadi!Kapa gözlerimi ellerinle. Sevdan dokunsun sadece, usulca gamzelerime. Ah! Sen demli kaçak çayım….
Her şiiri böyle her yönüyle;duygu yüklü, düşündürücü, ders verici, edebi ve sanatsal yazmak herkesin harcı değil.. Yürek harcını zümrüt, zümrüt işleyen kaleminizi tebrik ettim..Saygılar..
Nilüfer Hanım, Maziye bakıldığından yaşanılanların aynasında insan her şeyi görür.Yaşam her zaman süreciyle bütündür,o bütünün içinde,elemler,acılar,sevinçler vardır.Özlediğinizi ve sizinle hayatı birleştirenle anımsamanız tabiiki hakkınızdır.,tasaların yerine sevinçli olmanızı dilerken,duygularınız güzel şekilde şiire yansınmıştır.Kutlarım sevgi ve selamlarımla...
Ablam afina siginarak yuregini opuyorum bu nasil guzel bir sevda ozlem isi her kelimesi ozenle secilmis biz siir okur ve siir severlere begenmek ve kutlamak kalmis Bir daha Ustadeligini ve usta kaleminin imzasini nefis sevda ve ozlemle harmanlanmis birr siir ile noktalamissin Tebrik ederim yuregini ve yazan usta kalemini Sevgiler selamlar saygilar
Mazi'yi yaşayan tüm yüreklere...