(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YÜREĞİM TİTREYEREK ANIYORUM- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YÜREĞİM TİTREYEREK ANIYORUM- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin yorumlarına cevabı hep en arkaya bırakıyorum, çünki inan ne cevap vereceğimi şaşırıyorum. Sayfamda ağırlamaktan her zaman mutlu oldum... Çok sağol... Sevgim ve saygımla... selamlar.
Güneş tam tepedeydi Dizlerimin bağı çözüldüğünde Ne kadar da gençtim Kumsalda… Ayak izinde yürürken.
Yaşadığım sürece Mühürlerdim kirpiklerimi Keşke… Topuğundan sıçrayan o kum tanesi Hala durabilseydi gözümde.
Birlikte uyanacağımız Güneşin doğuşuna dua ederdik Günbatımını seyrederken sessizce Gözlerimiz kamaşırdı Yüzünü hayal meyal görürdüm Gülümserdin.
Ah sevgilim! Artık eser bile kalmadı Pembe yanaklarımdan Şimdi o günleri Sadece… Sadece yüreğim titreyerek Anıyorum.
14 Kasım 2012 NÜS
Şiir ve Enrico Macias ne güzeldi okurken ve dinlerken mest oldum....... 73 yılında Bursada konserine gitmiştim...... Geçmişe yolculuk yaptım , yüreğine sağlık, Çok beğendim üst üste okudum ve dinledim Yüreksesin hiç susmasın üstadım Saygılar
Ah sevgilim! Artık eser bile kalmadı Pembe yanaklarımdan Şimdi o günleri Sadece… Sadece yüreğim titreyerek Anıyorum.
Anıların efsaneleştiği kapıların kapatıldığı tahtadadaki yazıların silindiği bir mazi ve buruk bir yürek.çok güzeldi emeğine sağlık kutlarım Eskö tü parle france)Fransızca şarkınızda çok güzel hasretle yananların sesiydi tebrik ederim saygılarımla
Çok teşekkürler ziyaret ve yorumunuza. Ancak Şiirdeki pembe yanak hüznü, Gençlik yıllarının ve geçen güzel günlerin asla gelmeyeceğine dairdi.. :) Selamlar.
Bu parça benim profil müziğim. Profilimi açmıştım iki dinlemede yazıldı şiir. Tek bir harf dahi değişmedi sonradan...Çok sağol canım benim... Sevgimlesin.
kUTLARIM YAZAN KALEMI VE YUREGINI
SAYGILAR