(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZYAŞI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZYAŞI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem, eğer sevilen kolay ulaşılamayacak kadar uzaksa mesafeler kadar büyüyor biliyorum. Hasretin ne kadar yakıcı olduğunu da . Allah yürek ayrılığı vermesin derim. Kısa ama güzeldi. Saygılar.
dilime ezgi düştü düşeli bu bedenin ezikliğni bana sor bir dağ başı yalnızlığı yaşıyorum üşüyorum bu gece örtün üstümü ahdı vefa oldu sevda çare bulamaz oldum. dizgini bozuk bu düzenin ........gülümse izmir sevgilerimle
Sevgili kardeşim.Hasret insanın içini yakıyor kavuruyor.Ama sizinki tahsil için gitmişti değilmi, bak ne diyecem sana kız evladı doğarken saçaklar ağlarmış.Allah ebedi ayrılık vermesin.Sağ olsunda gurbette olsun.Bak ben yıllardır ikisinin hasretinden ağlaya ağlaya kanser de dahil,her türlü derdin sahibi oldum.Allah çekilmeyecek,katlanılmayacak dert vermesin.SEn sadece dua et.Benim oğlumda şu anda gurbette ama Allahım can sağlığı versin diye dua ediyorum.Sabır ,şükür tevekkül.Bunlarla dayandım hep bu güne kadar sende öyle yapacaksın.Başka çaresi var mı be güzel kardeşim.Allah hepimizin yardımcısı olsun......
Sevgili kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.Hoşçakalın.
BIRAK BENİ GİDEYİM Aldırma göz yaşıma benim biricik kızım; Bırak beni gideyim ayrılmadığım yere. Bir gamlı bülbülüm ki yavruma geçmez nazım; Neden feryad edeyim duyulmadığım yere?...
Madem ki görenlerin ürperdiği yarayım; Kimden medet umayım,kimden derman arayım? Bir selamı,cok gören semte neden uğrayım? Girmem sevilmediğim,sayılmadığım yere...
Beni aldatan benim;eşim,dostum bigünah. Ne gafil serseriyim,bin kere,eyvah!eyvah! Mecnun etsin de beni,mecbur etmesin ALLAH; Dönmem insan yerine koyulmadığım yere...
Bu gece Farklı dünden. Karanlık ay Kederimden. Yokluğun beni Hançerlerken. Gözyaşlarım Okyanus ötesinden…
gözyaşlarım okyanus ötesinden deyince günü anlattığınızı düşündüm.. ülkemin durumunu sonra yorumlarda kızınıza hasret olduğunu öğrendim tez zamanda kavuşmanız dileğiyle evlat hasreti zordur bilirim.. saygım sevgimle..
Evet arkadaşım yetmiyor. Çok uzaklarda ameliyatlı olduğum için gidemiyorum. Ne güzel çocuklarını göreceksin. Darısı başıma arkadaşım. Sevgiler İzmir'den.
aşka fazla değil sokağın tavanı kadar mola verdim kız kulesi yanlızlığma ihanet karası bir bilet kestim gözler ıslak yürek buruk ne olur sormayın halimi ey sevgili sana kör değil kördüğüm olmak istedim
İçeriğinde derin anlam taşıyan mısralar iç duygularınızın özlemini karamsarlıkta hüzünde buluşturmuş uzaklardaki geri dönmedimi hala şarkıdaki gibimi ŞİMDİ UZAKLARDASIN GÖNÜL HİCRANLA DOLDU
Hım evet kızınıza olan özleminizi biliyorumda o tahsili için orda olduğundan eşinizde gitmişti onun yanına ziyarete ben onu kastederek yani şiirinizi eşinize ithafen sandım yorumum o doğrultuda idi
Çarşıdan aldım biricik, Eve geldim içi dolu fıçıcık.....demiş şiir.Bir nefeste okudum ama üzerine öyle çok düşündüm ki arkadaşım. Kutlarım.Kuşadasından sevgiler.