(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖRMEZ YAZMAZ OLDU **.** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖRMEZ YAZMAZ OLDU **.** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet ablacım. benim böyle çok şiirim varda bakma yayınlamıyorum.. ... genelde serbest yazıyorum ben dünkü şiirim gibi mesela... kafiyeli yazarım arada ve çok şiirim vardır ... uzun şiirlerim bile var... ama kalkıp burda kimseye hava atmam ablacım.. okumak isteyen zaten gelir okur.. beğendiğine çok sevindim.. ama ara ara paylaşacağıma emin olabilirsin... ben serbest şiirle başladım bu yola.. ve sonra kafiyeli olarak devam ettim en az bir 2 yıl.. ve sonra dedim ben kendimi serbest şiirle daha güzel anlatıyorum diyerek tekrar kendi tarzıma döndüm.. ama biliyormusun aslında şair dediğin her tarz şiir yazmalı dye düşünüyorum doğrumu? ben yazdım evet pek yayınlamam o bir gerçek... burda çok eski sitelerde beni tanıyan insanlar bile çok değişmiş dediler... çünkü; insan yazdıkça gerçekten çok yol kat ediyor...
umudun umutsuzluğa dönüştüğü nü anlatan güzel anlatımlı şiirdi okuduğum hayat tekdüze olmadığı gibi umutlarda umutsuzluk olabiliyor zaman zaman kalıcı olmasada kutlarım sizi yazabilen yüreğinizi sevgi selamlarımla
Görmez oldu gözlerim,,
bitmedi hasretliğimin acısı,,
kırıldı yaşadığım özlemim,,
yordu beni kalp sancısı ....
Yazmaz oldu ellerim,,
titreyen yüreğimdeki isyanı,,
gözyaşlarımla silip attım,,
yarım kalmışlığın hesabını ....
11/08/2012
13:20/cumartesi
YAZAN: ŞEBNEM ÖRS
Hanımefendi şairemizin kısa fakat, sevgi için yazdığı duygusal dizelerini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.