hani bazen olur ya avuçlarında bir kuş tutar insan sevgiyle dokunup şefkatle bakarsın, gözlerinde sanki kuşun titrer yüreğin, eriyip akar güneş ve kurşun...
sev insanı kuşlar gibi yaralamadan yüreğini, koymadan bir kafese havalansın özgürlük kanatlarında kuşların, yan yana omuz omuza nefes nefese hayat yolunda yokuşların...
dokun sevgiyle şefkatle sımsıcak, orman gibi korugan seviyorsa insan, anahtar vurulmuş kapılar gibi açılır kollar gönülden kucak kucak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ ANAHTARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ ANAHTARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birileri insan sevgisinin önüne geçmek için türlü çaba içinde olsa da inadına insanlık inadına insan sevgisi ki bizler hiç bir şey olmadan önce insan olabilmeyi başardığımızda taşlar yerine oturacak gönülden kutluyorum dost
sev insanı kuşlar gibi yaralamadan yüreğini, koymadan bir kafese havalansın özgürlük kanatlarında kuşların, yan yana omuz omuza nefes nefese hayat yolunda yokuşların...
Hiç bir şeyin yumşatamadığ gönülü ancak sevgi yumşatır sevmek ve sevilmek gençliğin buluğ çağı desek yalan olmaz gerçekten seven bir genç olgunlaşır etrafındakileri sever ve sayar insana insan gözüyle bakar kimseye art niyet taşımaz şiirdeki gibi yürekler sıcacık sevgiyle dolar.emeğine yüreğine sağlık kutlarım Selamlarımla Osman AKSOY
sev insanı kuşlar gibi yaralamadan yüreğini, koymadan bir kafese havalansın özgürlük kanatlarında kuşların, yan yana omuz omuza nefes nefese hayat yolunda yokuşların...
.....Sevginin yaşamdaki önemini vurgulayan mükemmel dizelerdi. Sevgiyi içinde yaşayan yürek ve yazan usta kalem sahibini kutluyor, saygılarımla selamlıyorum. .....Hep sevgiyle, şiirle ve mutlulukla kalın.
Şiiri okuyunca şunu düşündüm gerçekten de aslında insan kuşlardan daha hassas ve narin bir yapıya sahip insanın insana tam da tarif ettiğiniz şekilde davranmasını beklemek hiç de mübalağalı değil tebrikler ve selamlarımla üstat :))