o hep yazı beklemiş. çünki yüreği hep kıştı,kışı biliyordu o hep yazı beklemiş. babasından iki satır yazı çünki o hep babasızdı, babsızlığı biliyordu. yaz çok sıcakmıdır ? babamı daha sıcak? acaba.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAPUSTA GÜNEŞTE YOKTUR, BABADA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAPUSTA GÜNEŞTE YOKTUR, BABADA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üşenmeden yazayım: Öğrencilerime Bilgi Formu dağıttım. Velisinin Adı Soyadı ve karşısında da Yakınlığı bölümü vardı. Öğrenci babasının adını soyadını yazmış, yakınlığı bölümüne de" Normal" yazmış. Halb^ki biz, velinin öğrencinin nesi olduğunu soruyorduk. Babalar daha sıcaktır; fakat bu sıcaklıklarını evlatları uyurken gösterirler, onları gizli severler.
Öğrencilerime Bilgi Formu dağıttım. Velisinin Adı Soyadı ve karşısında da Yakınlığı bölümü vardı. Öğrenci babasının adını soyadını yazmış, yakınlığı bölümüne de" Normal" yazmış. Halb^ki biz, velinin öğrencinin nesi olduğunu soruyorduk. Babalar daha sıcaktır; fakat bu sıcaklıklarını evlatları uyurken gösterirler, onları gizli severler.