Umutlar tükendi yüreğimde Yıldızlarım Güneşim,Ay/ım Söndürdüler feneri Beni karanlığa hapsettiler Ve bunların bir sebebi varsa Oda sensin sevgili Kirli ellerini Hayatıma sürdün süreli Düzüm tersleşti Çek ellerini hayatımdan Yıkıl karşımdan Çekil git başımdan Beni bana bırak...
Gün bitmeden Gündüzler teslim olmadan Geceye Yıldızlar düşmeden gökyüzünden Gölgeler çökmeden üzerime Çekil sevgili Çekil git düşlerimden
Bilirsin Korkarım gecenin siyahından Düğümlenirim Çözemem kendimi Seviyorsan eğer Çekil git düşlerimden Beni bana bırak...
İlk defa böyle ağır Bir o kadarda hafif yüreğim Hani asılsam Rüzgarın yelelerine Uçuracak yüreğimi Sevgim kabusum oldu Senin yüzünden Ne olur Çekil git düşlerimden
Yere düşen vazo misali Parçalandım Toparlamaya çalıştım Toparlayamadım Derin çatlaklardan Sızıyorsun içime Titretiyorsun beni Seviyorsan eğer Daha fazla gelme üstüme Allahaşkına Düş yakamdan Bırak beni bana Çekil sevgili Çekil git düşlerimden...
yazan ve seslendiren Yalnız adam kalemi kırık mehmet
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'' Çekil Git Düşlerimden 3 '' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'' Çekil Git Düşlerimden 3 '' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nakış Nakış dizili dizeler ve hoş olan sesin şiirde alıp götüren bir hava yaratmış ve o güzel vurguların duygu pınarı yaşatmış adete sevilmeyi hak eden birisin bun gerçekten söylüyorum yerin farklı gözümde bir abi olarak çalışmalarında başarılar diliyorum sevgilerle
Umutlar tükendi yüreğimde Yıldızlarım Güneşim,Ay/ım Söndürdüler feneri Beni karanlığa hapsettiler Ve bunların bir sebebi varsa Oda sensin sevgili Kirli ellerini Hayatıma sürdün süreli Düzüm tersleşti Çek ellerini hayatımdan Yıkıl karşımdan Çekil git başımdan Beni bana bırak...
Gün bitmeden Gündüzler teslim olmadan Geceye Yıldızlar düşmeden gökyüzünden Gölgeler çökmeden üzerime Çekil sevgili Çekil git düşlerimden
Bilirsin Korkarım gecenin siyahından Düğümlenirim Çözemem kendimi Seviyorsan eğer Çekil git düşlerimden Beni bana bırak...
İlk defa böyle ağır Bir o kadarda hafif yüreğim Hani asılsam Rüzgarın yelelerine Uçuracak yüreğimi Sevgim kabusum oldu Senin yüzünden Ne olur Çekil git düşlerimden
Yere düşen vazo misali Parçalandım Toparlamaya çalıştım Toparlayamadım Derin çatlaklardan Sızıyorsun içime Titretiyorsun beni Seviyorsan eğer Daha fazla gelme üstüme Allah aşkına Düş yakamdan Bırak beni bana Çekil sevgili Çekil git düşlerimden...
yazan ve seslendiren Yalnız adam kalemi kırık mehmet
Yine güzeldi yine mükemmeldi , Keyif aldım okurken ve dinlerken O Güzel yüreği usta kalemi selamlıyorum Selamlar sevgiler dostum
Al götür yarim,al götür.............Sensiz bir hiç olan beni… Gidiyorsun,hiç düşünme git,........Bırak seni seveni, Bırak uğrunda öleni,.......Zaten yalan olan sevda değil mi? _______________________________________________________YETKİN KALEM VAR OLSUN SAYGILAR ŞAİR YÜREKLİM
Kirli ellerini Hayatıma sürdün süreli Düzüm tersleşti Çek ellerini hayatımdan Hayallerde bir sevgili var. Belli ki, şiiri bayağı bir üzmüş. Ona beslediği hisler, derin ve güçlü. Şiirden ben böyle anlıyorum. Kirli ellerini demiş bu sefer, şiir. Bu satırlar kızgınlıktan mı söylenmiş yoksa şiir, artık hayallerde kalan sevgilinin sevgisine mi inanmıyor bilemedim. Herşeyi anlamam zaten imkansız, şair herşeyi şiire yansıtmamıştır elbette. Yansıtsa bile, ben anlayamamış olabilirim. Hayallerle sohbeti şiirin güzel ve ilgi çekiciydi. Saygılarımla.
Seni anlatmaya gücüm yetmiyor,Kalemim her defasında suskun,Yokluğun yüregimi parçalıyor,Sigaramdan bir nefes çekerken,Dumanında yine sen,Hayat beni unutsada sen unutma ... slm kalemi kırık kardesım kutlarım şiir ve yorum cok guzel başarılar...