(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTU GABLEN TE MUTU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTU GABLEN TE MUTU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağıt yakarlar adına Ermeksizin mura D ına Hasret kalırsın yàdına Ölümle kesişir yolun....
Yaşadıklarımızın ve nice yaşayamadıklarımızın hüznünü son dakikalarda hissederiz hep ve ukteler gitmez yüreğimizden....Yazıktır ki yadımıza dahi hasret kalmış oluruz...Ölüm her an kapımızda zira,zamanımızı en yakışır şekilde değerlendirmek gerektiğini vurgulayışınız mükemmel sevgili dost kalem,tebrikler...Selam ve saygılar.
Hükmü yoktur günün,ayın Eğer g E ldi ise sayın Başı,sonu kaplı mayın Ölümle kesişir yolun
A..zade bitince vakit Fayda vermez artık nakit Onca farida dan sakit Olümle kesişir yolun
Hocam nerelerdesiniz?Bir arkadaşınız ve bir kardeşiniz olduğunu unuttunuz sayfama uğramaz oldunuz.Şiirlerim sizsiz sessiz ve boynu bükük öksüz kaldı.Nasılsınız?Şiirleriniz benim ilacım gibi çünkü ben hüzünüm hüzün banada yakışıyor ve hüzünü seviyorum.Tebrikler.Kaleminize zeval gelmesin .Gurbete selam ve sevgiler...
Koş A r iken düş peşinde Ölümle kesişir yolun Yorulursun iş peşinde Ölümle kesişir yolun
Yaşanacak günler varken Ma Z i dolu dünler varken Adını bir ünler varken Ölümle kesişir yolun
Curcun A kopar derinden Bir rüzgar eser serinden Kaçamazsın kaderinden Ölümle kesişir yolun
Ağıt yakarlar adına Ermeksizin mura D ına Hasret kalırsın yàdına Ölümle kesişir yolun
Hükmü yoktur günün,ayın Eğer g E ldi ise sayın Başı,sonu kaplı mayın Ölümle kesişir yolun
A Z A D E .......Ben hüznünüzü seviyorum sizin..Her şiirinden sonra size sihhat dilekleri ile dua ettiriyor bana..Muhacirim abi Ensar ellerinde..Bir abdalım zamansız saatlerde..Satır satır yazdığın her şiirin senin için sadakasını topluyor...Biz dostlarından .. Daha bugünden ben şahadet ediyorum gıyabında..Biz senden razı olduk..Rabbimde razı inşaallah....Gezginin şahidi bol..Şaadeti tam olur..Rabbim ömrünün bereketini artırsın.. Hürmetlerimle..
Ermeksizin mura D ına
Hasret kalırsın yàdına
Ölümle kesişir yolun....
Yaşadıklarımızın ve nice yaşayamadıklarımızın hüznünü son dakikalarda hissederiz hep ve ukteler gitmez yüreğimizden....Yazıktır ki yadımıza dahi hasret kalmış oluruz...Ölüm her an kapımızda zira,zamanımızı en yakışır şekilde değerlendirmek gerektiğini vurgulayışınız mükemmel sevgili dost kalem,tebrikler...Selam ve saygılar.