(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Poyrazında Ayaz Kesen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Poyrazında Ayaz Kesen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ozanımdan yine kendine özgü anlamlı akıcı hoş bir manzum şiir. sanırım evdeki torunları veya çocukları anlatmakta. arsızda osalar, seviliyor çocuk. tebrikler.
şairim bir hızla okudum sonra tekrar okudum anlamaya çalışarak yavaş yavaş okumaya çalıştım ama sanki bir hız vardı şiirde bir karmaşa nedenler niçinler layık görülmemeler güzeller kızgınlıklar ama inanın son dörtlüğü anlamlandıramadım bi türlü beynimide zorladım ama almadı dedim sonra bu şiiri anlayamadın diyceğim ama benzeyen bir yan var hızla akan düşüncelerin zamanlar olurya beyninde benimde olur ona çok yakındı.. nedensizlikler içinde nedenler bulmaya çalışmak mı desem... bu velette düşüncenin gücümü desem bilemedim.. his bu şiirde ama bir yandada merak var aslında neydi anlatılan diye saygımlasınız...
yüreğinize sağlık şiirinizi kutluyor saygılar
sunuyorum..