.........Ne zordur bazen anlatmak kendini...... konuşsada bu dil, diyemez ki derdini! oysa tek bir bakış yeter de dökmek için kalbini anlamaz bazen karşındaki seni....!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
' ZORDUR BAZEN..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
' ZORDUR BAZEN..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.........Ne zordur bazen anlatmak kendini...... konuşsada bu dil, diyemez ki derdini! oysa tek bir kelime yeter de dökmek için kalbini anlamaz bazen karşındaki seni....!
Nazan Yazıcı Kalcı
Kısa güzel ve anlam dolu mısralar............ Susmak gerek bazende üstad, Kalemine yüreğine sağlık Saygılar selamlar
.........Ne zordur bazen anlatmak kendini...... konuşsada bu dil, diyemez ki derdini! oysa tek bir kelime yeter de dökmek için kalbini anlamaz bazen karşındaki seni....!
çok güzel anlatmış inan dizeler seni saygı sevgimlesin
Anlatmak istenileni anlatacaksın, Anlamayan kendi halinden utansın. Devir duyarsız olsada anlayan çıkar, Talih bazen durup durup su gibi akar.. HakanKURTARAN Tebrik ederim...Anlamlı içten ... saygımla ...
Saygıdeğer Üstadım ,değerli yorumlarınızla renk katıyorsunuz şiir bahçeme,çok teşekkür ediyorum. O talih sel olup aksa artık bizlere de keşke:) saygılarımla