(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sayın hocam bu siteye üye olduğumdan beri sizden bir şiir okumasam kendimi çok eksik kalmış hissediyorum. Bu kadar harika bir şiiri okuma imkanı tanıdığınız için çok teşekkür eder, saygılar sunarım. Sanki paha biçilmez bir hediye gibi geldi, ilaç gibi geldi.
Ne söylesem sana az bile gelir Bu can sağ olsa da sende ölürüm Sussa bile dilim söz dile gelir Âlem kör zindanken seninle hürüm
Canımın yongası tatlı sevgilim Kahrolup giderken tende değilim
abim öncelikle her zaman cok aktif olamiyorum defterde gecikmem icin kusuruma bakma senin her siirin guzel ama o guzelik senin yüreginden kaynakli daim olsun dilerim her dem sevgi saygidasin....
bir bakışına can kurban sultanım sana tutkunum. bu can sadece sende ölür demiş hocamın yetkin kalemi. Yüreğinize emeğinize sağlık.Her zaman olduğu gibi konu ne olursa olsun en güzelini yazıyor kaleminiz. Sevgiyle kalın.
usta şairden aşk dilinde çok güzel bir manzum eser. ahenkli akıcı coşku dolu mısralarda sevginin güzelliği var. methiye dizilmiş sevgiliye ve gönül esir cemaline. tebrikler üstadım.
Böylesine içten ve içli bir biçimde sevgiliye özlem dile getirilirse ortaya böyle güzel ve etkili bir şiir çıkıyor ağabeyim, duygulu yüreğinizden ve usta kaleminizden okumak o kadar büyük bir haz verdi ki bana anlatamam, şiirin hüznüne de kapıldığımı söylemeliyim... Kalbi saygı ve selamlarımı yolladım...
Sanki gökten inmiş melek gibisin
Bu akşam rüyam da çözdüm ben seni
Ruhumun içine gömüktür izin
Bekledim o candan gülümsemeni
Kalbimin içindesin tatlı sevgilim
Bakmasan da yüze sensiz değilim
Emeğine yüreğine sağlık üstadım çok güzeldi yürekten kutluyorum