kendi içinde kendine öyküler düzüyor zaman dün ezilip büzülen bugün büyük kahraman...
ah bir bilsek, anlayabilsek dilini yaş halkalarını bir ağacın kurulan divan, salıncaklar kaç mutlu gülümsemedir ve darağaçları kırılan dal karlı boran fırtına, tipi nedir gövdelerden sorulmalı...
dağdan kopan kaya çakıltaşı olur çaya hasreti buluta saran doruklar yosun tutar, iner suya içer doya doya...
ey gönül sarmalı aşk merdiveni misin, nesin kollarını deryaya bırakan sevda seli bir nehirsin; ay ışığında sereserpe yatağında çırılçıplak ince belli, beyaz tenli gönül dersen senli benli zamana kök salmış koca sedir aşk değilse nedir?
suya düşen gül dalında ötüşen bülbül, kayaların bağrı oyuk her taşın bir öyküsü var güzellerin türküsü var gördük işte her can fani her ömrün bir törpüsü var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN SARMALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN SARMALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Layık olmayanlar işin başında, Düzen bozuk ne yapacaksın. Geldi geçti anlamadı diyecek taşında, Tüm kaygıyı bu nedenle atacaksın. Tebrik ederim Şaban Hocam...
suya düşen gül dalında ötüşen bülbül kayaların bağrı oyuk her taşın bir öyküsü var güzellerin türküsü var gördük her can fani her ömrün bir törpüsü var...
Çok güzeldi kaleminizden bal damlamış üstadım nefis şiirinizi kutluyor saygılar sunuyorum..
kendi içinde kendine öyküler düzüyor zaman dün ezilip büzülen bugün büyük kahraman...
ah bir bilsek, anlayabilsek dilini yaş halkalarını bir ağacın kurulan divan, salıncaklar kaç mutlu gülümsemedir ve darağaçları kırılan dal karlı boran fırtına, tipi nedir gövdelerden sorulmalı...
dağdan kopan kaya çakıltaşı olur çaya hasreti buluta saran doruklar çaya iner yosun tutar içer suları doya doya...
ey gönül sarmalı aşk merdiveni misin, nesin kollarını deryaya bırakan sevda seli bir nehirsin...
ay ışığında sereserpe yatağında çırılçıplak ince belli, beyaz tenli gönül dersen senli benli zamana kök salmış sedir aşk değil de nedir?
suya düşen gül dalında ötüşen bülbül kayaların bağrı oyuk her taşın bir öyküsü var güzellerin türküsü var gördük her can fani her ömrün bir törpüsü var... ______________________selam olsun yazan yüreğe güzel bir eser okudum saygılarımla...
Çok çok güzel...
Bravo...