Ve herkes Çoktan terk etmişti kestane boğazını Üzerlerinde toprak rengi umutlar Bir köy otobüsüne doluşup Arkalarında ağlaşıp duran Çocukluklarını bırakıp gittiler Meşeme tepesinin en yüksek yerine çıkıp El sallamak kaldı geriye..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALAMANCILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALAMANCILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet arkalarinda aglayan cocuklari ve kadinlari kaldi.Zalim almanya cok cobani adam etti .Adam ederkende yuvalari mahvetti.Kimi geriye dönmedi haber göndermedi.Helgalara marklara kendilerini esir verdi.Keyiflerince gülüp eglendi ve yas kemale erdi.Dönemediler geriye ,elveda diyemediler Almanyaya.Azrail geldi tatli canlarini almaya.Oturarak geldiler Almanyaya,yatarak gittiler vatana.Vazgecmediler ve vazgecemeyecek Alamancilar gurbet yollarinin tozunu yutmaya.Söylenecek cok sey var ama nyseeeeeee..yüreginize saglik kisacikca yazdiniz ama hafizamizi ince igneyle farkinda olmadan kazdiniz.saygilar selamlar ikinci nesil Alamancilardan.
Beğeni ile okudum haz aldım
Selamlar kalemin daim olsun...