Dizlerimi bağlamış düğüm düğüm. Gerçeğin gerçekliğinde bir GERÇEK var bir de GURUR.
Bir yanım S E N diye feryat ederken , diğer yanım figan etmiş sesimi eziyor ayakları altında.
Esir alıyor,tutuyor nefesimi.Ne nefes alışımı ne de adamakıllı öldüğümü hissedebiliyorum . Gerçekle yalan arasındaki kuytu dehlizlerde.
Ömür dedikleri şey hangi vakte kadar ki? Yaşanmamış güzellikler hangi boşluğun gölgesinde ki? Yaşayamıyorum .
Korkuyorum bazen kendi şer’rimden ,bazen de korkmuyorum birçok şeyden.
S Ö Y L E
Hangi karanlığa saklandı renkli hayallerimiz Hangi sokaklarda kaybettin kendini Hangi bedende harcadın ikimizi Hangi aşıklara kaptırdın büyük sevdamızı Hangi kuytu köşede düşürdün hatıralarımızı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
G E R Ç E K şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
G E R Ç E K şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hala beni seviyormusun duymak istiyorum hadi ne olur söyle şiir insan hücrelerinin her zerresinde hissedilerek sayfaya yansımış duymak istediğinizi söylemeye yüreği varsa yok olanda kutlarım yürekten sizi yürekli şiirinizi sevgi selamlarımla
Hangi karanlığa saklandı renkli hayallerimiz Hangi sokaklarda kaybettin kendini Hangi aşıklara kaptırdın büyük sevdamızı Hangi köşede düşürdün hatıralarımızı.