sazlar asılan duvarda sessiz şimdi perdeler gönüldü o hovarda tel tel dağılan saçlar sazlıklarca savrulan yıllar şimdi ner’deler?!
bir şimşek çakar apansız gök boşanır sağanak gideceğin yer belli sızarsın su gibi derinliklerine toprağın çırılçıplak yalınayak...
göller dolar, gözler boşanır her bahar sazlar gelin olur al giyinir yeşil kuşanır türküler yakar su kuşları, ey sevgili dik gelir sesin çıkamam sazlarla yokuşları...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAZLAR DA SAVRULUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAZLAR DA SAVRULUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
göller dolar, gözler boşanır her bahar sazlar gelin olur al giyinir yeşil kuşanır türküler yakar su kuşları, ey sevgili dik gelir sesin çıkamam sazlarla yokuşları...
Canı gönülden tebrikler üstadım.Apayrı tadıyla doyumsuz harika bir şiirdi.Yüreğinize sağlık saygılarımla..
Sazlar çalınmış satırlar lirik lirik akmış şiirin tellerinde... Aşkın dokusu ve kokusu var sazın nağmelerinde... Tatlı bir ç/ağlayış var incilerle mücehhez dizelerde... Yürek özünüze sevgi ve hürmetle...
Tebrik ederim kaleminizi Şaban Bey
Saygılarımla