(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İpsiz Kelimeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İpsiz Kelimeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhun ihtilaline yetişirse umrun miracı iklim hazan da olsa sevda bulutları güneşin ardında kalır... Yangın yeri imtihanından yanarak geçip gelen yüreklerin şiirlerindedir sevdanın hükmü.. öyleki bedeli ne olursa olsun kuyuya düşmek gerekli.. Her mısrası için tebrik etmek düşer boynumuza... Saygılarımla İsmail Yılmaz
Offf güzelim yıkılmışsın madem bizi niye yıkıyorsun sanatın resimli şiirlisi daha nelisi nelisi ben de adammıyım be!!! geç kalıyorum her kadına yada numara yapıyo hepsi ha bu arada neyse yahu bana ne
ya ben böle ipsiz dipsiz mipsiz yaşayamam ama böyle ipsiz dipsiz şiirleri seviyorum bu bir çelişkimidir.. çelişkiyse çelişkidir bana ne.. güzeldi işte şiir hemde çok güzel.. severek ve ne güzelsin şiir diyerek kutluyorum bu kalemi en yürekten.. sevgim ve saygımıda ekleyerek tabii....
Seni sevmeyi seviyorum Sevişmek kadar , Yalnızlığımın kollarında.
MERHABALAR DEĞERLİ YÜREK; GÜZELDİ TABİ Kİ...ANLAM VE DUYGU YOĞUNLUĞU VARDI... HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE GERÇEKLEŞSİN DERKEN , KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Dilin zamanesinin önünde giden şair, soylu bir yalnızlığa mahkûmdur bir bakıma. Kendi çalıp kendi söylemek ile karıştırılmaması gereken bu yalnızlıkta o, yıllar sonrasının dilini kullanmakta, ancak böyle dilin doğurabileceği bir algıya hitap etmektedir ipsiz dipsiz bir kuyuya inmeye cesaret eden yüreğini kutluyorum" cana can"
Sevdalına olan o berrak yüreğinizi kutlarım...Resim elle yapılmış.Fırçanın her telinde sevginiz kokuyor gibidir.Aşkınızı orda görüyor ve izliyorum...Kutlarım... Sevgim sevgin olsun can dostum.Sevgi ve selamlarımla...
Saygılarımla
İsmail Yılmaz