GÖZÜMÜN YÜREĞİ OLSUNŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Aslında hayat ne kadar yaşanılası bir yer...Yaşamayı bildikten sonra.Dünyayı pembeye çevirebiliriz,gözyaşlarını güllere...Kirli yüreğimizi tertemiz yıkayıp öyle salmalıyız gönüllere..Zincirleyen biz, zincirlerinden kurtulmak isteyen biz...Bu nasıl bir çelişki?Nasıl bir kısıtlama? Gömelim seni tarihe desem ,kaç kişi gelir yanıma???
Gül kokulu yarim,
Mest et yaydığın misk ile Sevgin yalnız bana olsun Çeşit çeşit,renk renk Aşk ile... Gök, yüzüm olsun Yıldızlar çaksın gözlerimde Yıldırımlar ile..... Bahçelerim olsun gönlümde Çiçeklerim serilsin yoluna Yüreğim ile. Başka damarlarım olsun Senden beslenen Tutkun ile... Gözümün yüreği olsun, Gözlerinle atan Sesi bestelenmiş Nağmen ile..... Sözlerin ateş olup yaksın; Kavruldukça kor at Kürek ile.... Ellerimin büyüsü olsun Dokundukça açan,tazelenen Kokun ile. Sonsuz olsun sevgimiz, Söylediğimiz Şarkılar ile.... |
Ruhu özgür kılıp bırakabilse insan o vakit belki anlayabilecek ufkun tazeliğindeki hayat kokusunu.Ve bir bilebilse nefesinin değerini ...belki o zaman , havanın da tadını tadacak yaşam sevdası. koymasa kendi içine yasaklarını, arındırsa kendini bedenindeki aç nefsini,renklerin kıymeti değer kazanacak.Yürek kırsa zincirlerini kelebek kanatlı bir hayat olup uçacak, saniyesindeki ömrün en küçük parçasını yakalamak için, hayatın değerini anlayacak....
Ve şiir...
Kor gibi karşılıksız sevmelerin bir haykırışıydı sanki..Tıpkı nehirlerin denize kavuşmak için çıldırasıya bir o kadar da durgunca akışı gibi salına salına dizeler yüreğin ritminde öylece akmış...Bahar rüzgarlarının güllerin saçlarını okşar gibi koşmuş şiir....
Dedim yavaş yavaş okurken...Ve Saygıdeğer "kordon" yüreğine sağlık demek kalır bana...Kutlarım...
En derin sonsuz sevgi saygı ve selamlarımla...