(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mütamadiyen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mütamadiyen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yasli gozlerim bakisin ile guler ve sozler dokulur Soz olsun Bir kopru insa olsun kalpten kalbe Varmiscasina yasadim bu kirmizi colu Ey mechul sevgili Agac alev ve kul.. Kull'unum ... Yer gok nevarsa ben oldum Sen..." Cok cok ozetle siirin hissettirdikleri. Oyle siir yaziyorsunuz ki ic ice halkalar gibi, sonsuz gibi ,hayranim Neyandan okusam bir mana var hepsi birbirini tamamliyor sozcukler ve derinlesiyor okudukca. Yureginize selamla sair (yazim hatalarindan dolayi affiniza siginirim)
Şiirin adının değişikliği sayesinde geldim sayfanıza.Artık bu kelimeler pek kullanılmıyor ya özlemiş olsam gerekManadan manaya geçen,iz süren,hüsranı ve hüznü anlatan güzel bir şiirdi.Kutlarım.
Soz olsun
Bir kopru insa olsun kalpten kalbe
Varmiscasina yasadim bu kirmizi colu
Ey mechul sevgili
Agac alev ve kul..
Kull'unum ...
Yer gok nevarsa ben oldum
Sen..."
Cok cok ozetle siirin hissettirdikleri.
Oyle siir yaziyorsunuz ki ic ice halkalar gibi, sonsuz gibi ,hayranim
Neyandan okusam bir mana var hepsi birbirini tamamliyor sozcukler ve derinlesiyor okudukca.
Yureginize selamla sair
(yazim hatalarindan dolayi affiniza siginirim)