(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖRSELENDİ TÜM DUYGULARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖRSELENDİ TÜM DUYGULARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pek beğendim;tıpkı gergef işler,nakış işler gibi.Bir hasret,bir gurbet türküsü gibi.Tebrikler şiir dağarcığımıza bir güzellik daha kattığınız için.Başarınızın devam etmesi dileklerimle;saygılar sunarım.
Güzel sözü hep hak edene söylerim.Siz de bunu fazlası ile hak ediyorsunuz. Başarılarınızın devamını dilerim.Yağcılığın her türlüsüne karşıyım.Her zaman dorunun ve güzelliğin yanındayım.Şimdilik duygularım bu..
daha nasıl anlatılır özlem ancak bu kadar olur bir gün evet bir gün sevenler muhakka kavuşacaktır ben inanırım hep, sende inan aziz kalem yürekten kutlarım seni.
Bu güzelim naif ruh yine kıymet bilmeyenler tarafından örselenmiş. HÜZÜNLERİN KRALİÇESİ Kutlarım seni dizeler hüzünde koksa yakışıyorsun her satıra bitanem sevgiler ablandan....
okumak keyifti seçkin kalemnizi eserinizi
kutluyor saygılar sunuyorum..