Kim tutar şehrin anahtarını zifiri karanlık varken güneşin doğuşunu güvercinler izler mi kanatsız alnı ortasında iki dal bırakıp düşer mi yavrular nehirler akar mı gelmedikçe bahardan selam insanlar ağlar mı dersin yalnızlığa şimdi uzaklarda bir yerde kimsesiz bir çocuk duyabilirmi sizi ölürken ruh bedenden ayrılırken çekermi acı insan mı çaresiz yoksa gökyüzü mü karanlık duyduğunuz da şehirlerin haykırışlarını zeytin dalıyla en tepelere çıkın güneşin doğuşunu gözlerinizde değil bir çocuğun alnı ortasına düşen mevsim gibi ben bahar olmayı belki de sen de beni bekleyen yaz çiçeği ben en çokta bir çocuğun elinde ki uçurtma sen gökyüzü olmalı ben en çokta insanların gamzelerinde bir yerde sen karşımda bir söz kim tutar bizi o zaman söyle uzaklarda bir yer var şimdi bir tebessüm kadar uzak mevsim yağmurlarından önce...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzaklarda bir yer var şimdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzaklarda bir yer var şimdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.