(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Romanda İzler-22: Çıraklık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Romanda İzler-22: Çıraklık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
usta yazmış dilekçesin on iki yıl temyizcesin seni çok seviyor desin toprağa düşeni çürür
Yaşamın romanları bitmez, her insanın bir romanı vardır, kimi mutlulukla başlar hüsranla biter, kimi hüsranla başlar mutlulukla biter, kimi de aynı gelmiş aynı gider... Kırık hayatlardan bir kesit, güzel bir irdeleme, duyarlı bir anlatım, usta kaleminize yakışan dizlerle harikaydı bu seferde. Allah yardımcınız olsun, öyle bir yola girdiniz ki)) bundan böyle bu tadı bırakamayacak okuyanlar ve sürekliliğini arz edecek değerli ustadan. Gönülden kutluyorum Ramazan hocam bu başarılı dizinizi, ellerinize yüreğinize sağlık, mutlu ve esen kalınız, huzur içinde...
güzel şiirlerin serisi devam etmekte. usta kalemin sayfasında güzel bir manzum eser. İbram alinin resim merakı ve gelişen olayların hikayesi şiirde. tebrikler.
Şiirde de resim yapmaktan sözediliyor,
tutsaklar üretken oluyor..
romandan bir sayfa vaya sayfalar,
tebrikler güzeldi yine,
selâm ve saygılar..