(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
/ dünyanın en uzun şiiri / şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
/ dünyanın en uzun şiiri / şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
buda bir şey mi diye bakın illaki o şiirime ...adını o kaydum ..." o" tek kelime bile değil bir harf..:))
gines rekoru bende:))
siz çok yaşayın üstadım..açık artırmaya girdik valla..var mı daha kısa şiir ...şunuda açıklama getireyim.."o" şiirin içinde eşsizliği temsil eden ve ilahinin sıfatı olmasının yanı sıra yaratılanı sevmenin yaratandan geçeceğini anlattım bu zamirle..illaki o şiirimi okuyun lütfen..Bilge Emirşanoğlunun topraklarında yazıldı bu şiir baba dağında ..adı israrla soruldu..söylemedim..onu kimseyle değil..can arkadaşımla bile paylaşamadım..sebep..o. oydu çünkü:))
Teşekkür ediyorum sevgilişair Gülesen Hanım. Şiirde hiç bir iddiam yok,olmadı, olamaz da. Şair olmaktan ziyade, şiir okumayı seviyorum o kadar.
Bir yanılgıyı düzeltmek isterim. Dünyanın en kısa şiiir demedim ki ben... / dünyanın en uzun şiiri/ dedim bu şiir için. ondandır ki sizin şiiriniz rekorlar kitapında yer aldı. Değilse dünyanın en kısa şiir yine bana aitti (!) şiirin adı ve tüm içeriği sadece bir NOKTA (.) işareti idi. Hadi şimdi yarışalım senine Gülesen şairim. Geç bu rekoru da görelim :)))
Kusura bakmayın; ama rekor bende. Benim "ö.ç.m"den Falancaya adlı şiirim tek kelime: Gömün... şeklinde Türkan Saylan öldüğünde yazmıştım. Sizinki de güzel. Vatana millete hayırlı olsun. Saygılar.
gines rekoru bende:))
siz çok yaşayın üstadım..açık artırmaya girdik valla..var mı daha kısa şiir ...şunuda açıklama getireyim.."o" şiirin içinde eşsizliği temsil eden ve ilahinin sıfatı olmasının yanı sıra yaratılanı sevmenin yaratandan geçeceğini anlattım bu zamirle..illaki o şiirimi okuyun lütfen..Bilge Emirşanoğlunun topraklarında yazıldı bu şiir baba dağında ..adı israrla soruldu..söylemedim..onu kimseyle değil..can arkadaşımla bile paylaşamadım..sebep..o. oydu çünkü:))