(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nice duygu ve düşüncelerimizi dile getirmede, imdadımıza yetişir mevsimler.Son bahar gibisin şeklinde tek bir cümle bile anlam deryasının yükünü taşır üzerinde, öyle değil mi! Şiirinizde, duygu aktarımına güncelliği itibariyle sonbahar vesile olmuş nağme nağme.Tebrik ederim Serap hanım.Dost kalbinize gönül dolusu selam ve saygılarımla.
sonbahar hüzün basar gönüle, hazan yanığı kokar satırlar. Etkilenmemek mümkün değil.Ruh da değişimi yaşıyor. Şiirler bu yüzden sonbahar renginde . Yaseminler dile gelsin diyorum.Kocaman sevgilerle. Çok güzeldi yürek sesiniz.
ÇOK DEĞERLİ USTAM MERHABALAR ; HAYAT ADINA BELKİDE SEVGİ VE SEVGİLİYE SERZENİŞTİ..AMA ÇOK ÇOK GÜZELDİ... ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ SELAM VE SAYGIMLA
Serap merhaba,uzun zaman oldu sayfalarda yoktun ama güzel gelmişsin,profil resmi değişmiş saçlar sarı,şiirde saçlarına uyum sağlayarak yaprakları ufak ufak hüzünlerle yere düşürmüş,keşke hayattaki her şey şiirindeki güzel olsaydı,kutlarım. Saygılarımla.......
efendim sonbahar rüzgarı olsun ama üşütmesin sizi sonbahar güneşi olsun ama ısıtsın yüreğinizi kutlarım sizi ve değeli kaleminizi saygılarımla selamlar
İLKBAHAR'ı yaşamadık,geçip gitti güzelim YAZ.. Keyfince hükmünü sürsün bırak,SONBAHAR da biraz... Kimi sevgiler " .. ısıtmadan geçse de gönlümüzü.. " , "..Sonbahar yaprağı.." gibi dökülsün işveler ve naz.. ----- Değerli şaire,tarzım olmamasına rağmen,şiirinizi çok çok sevdim ve acizane tebrik lerimi ,saygılarımı sunarım hm.ef.
Merhabalar.... değerli dost şairim sayın Ertence. Bu son bahar etkileri, anlaşılan daha bir süre hep icra edecek hükmünü. Doğrusu, kurtulamıyor insan onun hüzün rüzgarlarından. Nasıl da yansımış güzel şiirinizin her dizesine hüzünleri. Hem şairi coşturup ilhamlı ve etkili kılmış,hem de dizeleri . Tatlı hüzünler yansıtan çalışmanızı zevk ve beğeni ile okudum dost şairim. Sizi esenlik ve mutlulk dileklerimle selamlayıp kutluyorum sayın Serap Ertence. Kemal Polat
Şiirinizde, duygu aktarımına güncelliği itibariyle sonbahar vesile olmuş nağme nağme.Tebrik ederim Serap hanım.Dost kalbinize gönül dolusu selam ve saygılarımla.